March 14, 2001
Norrko wrote: [quote=Snorch][quote=Norrko][quote=Snorch']Schysst recension, skulle haft tag på ett nytt någon gång och då sitter de alltid bra med lite information och tester..
Men måste fråga en sak, på vilket sätt belastar ni nättagen när ni kör maxeffekt?
Hej Snorch!
Tack så mycket för omdömet!
När vi belastar aggregatet till maxeffekt så använder vi en resistiv last där vi "bränner upp" den totala effekten i ren värme.
/Norrko
Jaja på så vis..
Nu när ja redan är på gång kan jag väl fråga en sak till, vart mäter ni spänningarna? i molexkontakterna, atxkontakten eller annat ställe?
Vi mäter i kontakerna där vi tar ut strömmen. Om vi inte skulle göra det så får vi fel mätvärde. Eftersom vi mäter i kontakterna så ser man hur mycket spänning man får ut där den behövs, och hur mycket spänningsfall man får i kablar och kontakterna.
/Norrko
Ja de har du rätt i, täntke inte på de..
June 23, 2002
Trevligt, även om det inte kommer bli en ny nätdel för mig på ett tag men. 😉
Kommer det fler nätaggsrecensioner?
Lite OT: Redfaction, du är alltid lika jävla negativ. Spelar ingen roll vad det handlar om utan du är alltid negativ. Jävligt tråkigt och jobbigt att höra. Fattar inte hur man kan vara så negativ hela tiden, helt ofattbart för mig. Inte många positiva eller trevliga inlägg från din sida eller hur man ska uttrycka sig.
1 Guest(s)