February 12, 2003
Anton K wrote: [quote=Mean Machine]Tyckte inledningen ägde stenhårt...;)
Jag har deltorna, men ingen tjej...:P
Du måste se sambandet!
Jo, den där recensionen fick mig att öppna ögonen...;)
Fast iofs har de inte suttit i på ett par månader, så snart borde det väl ramla in nån tjej...:P
July 9, 2004
Anton K wrote: [quote=Sandstorm]Gammal pryl.. Finns recenserad för 1/2 år sen hos 64bits..
Hur många gånger ska vi behöva säga till om konstruktiv kritik.
En sådan här pryl blir knappast heller gammal på samma sätt som en processor. Sedan har det hänt en hel del sedan den introducerades flera firmwareuppdatering och dylikt.
Ingen tjänar något på sådana här kommentarer vilket jag hoppas även du förstår.
Förlåt.
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Anton K][quote=Mean Machine]Tyckte inledningen ägde stenhårt...;)
Du måste se sambandet!
Fast iofs har de inte suttit i på ett par månader, så snart borde det väl ramla in nån tjej...:P
Menar du att de ramlar in bara sådär? 😮
Och här har man jobbat arslet av sig ... fy fan ... 😉
//Andreas
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Anton K][quote=Mean Machine]Tyckte inledningen ägde stenhårt...;)
Du måste se sambandet!
[Off Topic mode on]
Jag har mycket svårt och tänka mig att det ramlar in tjejer hos Mesiga Maskinen bara så där. 😀
[Off Topic mode off]
February 12, 2003
skiroy wrote: [Off Topic mode on]
Jag har mycket svårt och tänka mig att det ramlar in tjejer hos Mesiga Maskinen bara så där. 😀
[Off Topic mode off]
Jag ser det som en fälla, men jag avslutar det hela med offtopic-shittet med att säga att det inte är så svårt för alla...;)
January 4, 2001
Delph1 wrote: [quote=Mean Machine][quote=Anton K][quote=Mean Machine]Tyckte inledningen ägde stenhårt...;)
Du måste se sambandet!
Menar du att de ramlar in bara sådär? 😮
Och här har man jobbat arslet av sig ... fy fan ... 😉
//Andreas
Klart det är lätt...
!locate woman
October 7, 2002
NH|Noddan wrote: Jo det har du faktiskt rätt i, tänkte inte riktigt på det. Har själv några mega8 hemma själv, och faktiskt precis det startkittet. Var lite skoj att se samma krets på en riktig produkt faktiskt, ska ändra till mikrokontroller när jag kommer hem.
Det behövs ingen häftig vattenkyld dator, det räcker med stereomöbeln 🙂
Trevligt. Köpt via ETA eller, speciellt med tanke på Quarl där till vänster? Var ju tyvärr dum och skaffade inte någon själv (visserligen är jag inte i GBG men man kunde ju bett en kompis hämta ut eller så). Får väl beställa via något företag eller så, om det inte kommer någon beställning till...
June 19, 2002
TERdON wrote: [quote=NH|Noddan]Jo det har du faktiskt rätt i, tänkte inte riktigt på det. Har själv några mega8 hemma själv, och faktiskt precis det startkittet. Var lite skoj att se samma krets på en riktig produkt faktiskt, ska ändra till mikrokontroller när jag kommer hem.
Det behövs ingen häftig vattenkyld dator, det räcker med stereomöbeln 🙂
Trevligt. Köpt via ETA eller, speciellt med tanke på Quarl där till vänster? Var ju tyvärr dum och skaffade inte någon själv (visserligen är jag inte i GBG men man kunde ju bett en kompis hämta ut eller så). Får väl beställa via något företag eller så, om det inte kommer någon beställning till...
Köpt via ETA ja, helt rätt 🙂
Well, det är en atmelbeställning som går i slutet av nästa vecka (tror jag). Ska jag kolla upp vad en STK-500 kostar? Lite dyrare än sist, men det är ju fortfarande billigt som bara den.
October 7, 2002
NH|Noddan wrote: Köpt via ETA ja, helt rätt 🙂
Well, det är en atmelbeställning som går i slutet av nästa vecka (tror jag). Ska jag kolla upp vad en STK-500 kostar? Lite dyrare än sist, men det är ju fortfarande billigt som bara den.
Slutet på nästa vecka är visst idag (kväll, alltså torsdag), enligt medlemsportalen och IRC-kanalen. Har skickat ett mejl till styrelsen, orkar de med mig får jag tag på det den vägen, annars får jag väl kanske beställa något dyrare eller vänta eller så...
2 Guest(s)