August 22, 2005
Nu var det dags för den första MP3-spelarrecensionen på NH, men med stor säkerhet inte den sista. Den lavinartade utbredningen av MP3-spelarmarknaden har inte gått många obemärkt förbi. I dagsläget går det att hitta MP3-spelare i de flesta prisklasser men den som de flesta konsumenter riktar in sig på är 1000-2500kr klassen.
I detta segment ingår den spelare vi nu testat och för många är det nog en relativt okänd skapelse. Märket mubiBLU är inte så välrepresenterad i Sverige men det har inte hindrat oss från att syna deras DAH-900 i sömmarna.
"Jag kan knappast tro att någon i vårat avlånga land har undvikit den nya trenden som kommit till Sverige, MP3-spelaren.
Under de två senaste åren har det sålts ofantliga mängder av denna lilla apparat till alla typer av personer i alla åldrar. Man ser dem överallt, på gymmet, tåget, stadens gator och i skolan."
[Image Can Not Be Found]
Hela recensionen hittar du här.
ManicBlue wrote: Bra skriven recension. De var ju dock inte världens snyggaste spelare 🙂
Nä det var som Fredrik skrev lite väl föråldrad design på spelaren. Men i övrigt verkar den vara rätt komplett faktiskt.
Tekniknörd som gillar att träna.
January 17, 2004
GolZa, nej det är det inte. Det är olagligt att dela ut, och om dom dessutom äger låten sen innan får dom ladda ner om dom vill 😉
Inledningen kändes jätte överflödig, tror att dom flesta här är "hyffsat" bekanta med MP3 spelare, hur dom funkar osv.. är detta en sida för folk på "PC för alla nivå" eller för hyfsat inbitna hårdvaru fanatiker.. ? 😉
August 27, 2003
RollCage83 wrote: GolZa, nej det är det inte. Det är olagligt att dela ut, och om dom dessutom äger låten sen innan får dom ladda ner om dom vill 😉
Inledningen kändes jätte överflödig, tror att dom flesta här är "hyffsat" bekanta med MP3 spelare, hur dom funkar osv.. är detta en sida för folk på "PC för alla nivå" eller för hyfsat inbitna hårdvaru fanatiker.. ? 😉
Det är lika bra att jag skriver med, utifall att det kommer folk som är helt nya på Mp3spelare
Musiken är rippad av mig själv, så GolZa så du behöver inte oroa dig för det
January 28, 2003
Hmmmmm [Image Can Not Be Found]
Mycket bra recension måste jag säga :D/
1 Guest(s)