December 19, 2000
Idag tar vi en titt på en typ av tillbehör som är till för att piffa till det estetiska. Appliques är en typ av klistermärken som man kan sätta på sitt företrädelsevis fösnret i sitt chassi. Vi har tittat närmre på Shattered Webs Custom Appliques och har själva valt enn passande motiv, nämnligen en NH-logga.
"Produkten vi idag har tittat på är ett bra exempel på hur man enkelt kan fräscha upp sitt chassi och ge det en lite mer personlig prägel. Möjligheterna är i princip ändlösa då kunderna utöver det imponerande utbudet kan skicka in egna motiv."
December 8, 2002
Vad Anton glömde att nämna i nyhetsposten är att vi tänkte att alla som är intresserade kan poste i forumet så att vi ser på ett ungefär hur många som skulle vara intresserade. Är intresset tillräckligt stort så kommer vi ta fram en deal med Shattered Web och då löser vi även betalningsfrågan. Troligtvis blir det så att vi först tar in de till NH och sedan skickar ut till alla som vill mot att ni sätter in pengar på vårt konto. Ju fler vi blir desto billigare blir eftersom vi då kan arbeta fram mängdrabbater och dylikt. Vi får hoppas att den här tråden blir riktigt lång 😉
/Christopher
Smirnoff: Off the record så är det Glitchs chassi som är med i recensionen. Vet dock inte varför han utelämnar det i sitt inlägg.... :rollsmile:
Trevligt att det blev något av min väldigt genomarbetade logga i alla fall, blir ju nästan sugen på att skaffa ett fönster i chassit för att själv testa. 8)
Tekniknörd som gillar att träna.
November 29, 2001
Munken wrote: Beror ju på preiset.
Gtek.net säljer ju liknande med andra tryck för 99-199 kr.
dessa kostar 30-60 kr (som det står i recensionen) och med mängrabbatt kan vi få det billigare
dessutom behöver ni ju bara betala en femma i porto och till på köpet kan man här välja motiv själv (dvs designa själv)
men som sagt om ni är sugna på NH appliques är det bara att hojta till
August 10, 2002
UndaC wrote: [quote=Munken]Beror ju på preiset.
Gtek.net säljer ju liknande med andra tryck för 99-199 kr.
dessa kostar 30-60 kr (som det står i recensionen) och med mängrabbatt kan vi få det billigare
dessutom behöver ni ju bara betala en femma i porto och till på köpet kan man här välja motiv själv (dvs designa själv)
men som sagt om ni är sugna på NH appliques är det bara att hojta till
Fan va nice, jag läste inte hela artickeln så jag visste in om priset.
Jag e med. Helt klart! Kan ni inte slänga ut en rad på förstasidan som ni gjorde när ni skulle sälja t-skirt. Visa priset bara så kommer nog alla att gå med. Visst är det sånna som man kan typ bara dra bort och sen sätta på en ny om man tröttnar på den?
Hur som hälst, jag e på!
1 Guest(s)