August 22, 2005
Senaste recensionen från NH hamnar under rubriken "moddning" och här får vi stifta närmare bekantskap med ett ColdCathode-lysrörskit och en UV-fläkt båda från tillverkaren Sunbeam. Sunbeams produkter skiljer sig en aning från mängden men exakt hur avslöjar vi först i recensionen.
Läs recensionen här.
December 8, 2002
Det var trist att höra med dina Sunbeam produkter. Jag tycker själv att de verkar göra ett stabilt intryck men å andra sidan har jag ju bara använt de några veckor och de står ju inte direkt på hela dagarna. I jämförelse med Kjell&Co cathodes är de i alla fall rätt bra. Köpte 3 blåa där en gång och alla skiftade i färgnyanserna.
February 21, 2003
glitch wrote: Det var trist att höra med dina Sunbeam produkter. Jag tycker själv att de verkar göra ett stabilt intryck men å andra sidan har jag ju bara använt de några veckor och de står ju inte direkt på hela dagarna. I jämförelse med Kjell&Co cathodes är de i alla fall rätt bra. Köpte 3 blåa där en gång och alla skiftade i färgnyanserna.
Instämmer. Är mycket nöjd med mitt Sunbeam-rör.
December 8, 2002
Blue Moon: Kul att du gillar chassit 🙂 Vänta bara tills min Prometeia kommer då blir det nog hög tid att fortsätta byggandet på den. Bor tyvärr lite olägligt i studentrum just nu så alla målning/slipnings/sågningsprojekt välkomnas föga av mina kära korridorskamrater. Idéer finns det i alla fall gott om och jag måste erkänna att chassit är väldigt tacksamt att modda. Stort som bara f-n och ändå lyckas jag få det att kännas trångt 😛
Ingen höjdare att LAN:a med kan jag dock gott erkänna.
2 Guest(s)