September 17, 2001
Noddan, väldigt intressant läsning :D. Dina bilder du har med i recensionerna blir bara soetare och soetare.
Nog att jag älskar Zalman. Diggar deras CSNP-mekk. Just denna smarriga passiva lösning skulle jag vilja ha, men vet inte om jag vågar satsa; alltid varit rädd för vatten i närheten av elektroniska komponenter.
Kanske missade det någonstans, men finns denna kylning tillgänglig för socket 478? Fästena alltså.
June 19, 2002
NH|SiBBoR wrote: Noddan, väldigt intressant läsning :D. Dina bilder du har med i recensionerna blir bara soetare och soetare.
Nog att jag älskar Zalman. Diggar deras CSNP-mekk. Just denna smarriga passiva lösning skulle jag vilja ha, men vet inte om jag vågar satsa; alltid varit rädd för vatten i närheten av elektroniska komponenter.
Kanske missade det någonstans, men finns denna kylning tillgänglig för socket 478? Fästena alltså.
Tack tack 🙂
Så fort som jag byter till mig din kamera ska det väl gå att ha högre upplösningar utan att det ser kiss ut också 🙂
Du menar CNPS kanske? 😀
MESMESMES! 🙂 Det är klart man ska blanda 😛 inga probs
Jadå, det följer med fästen till det mesta.. det stod (hoppas jag).
January 4, 2004
Zalmans produkt är helt klart najs och jag funderar på att skaffa en. Det är dock inte den första produkten av detta slag, det finns andra alternativ. Ett tyskt företag, Xice, har en motsvarande produkt. Finns både med eller utan pump. Den är dyrare än Zalmans Reserator 1 och kylningen ser inte så effektiv ut heller...
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Sen såg jag den här.. ganska lik Reseratorn till utseendet.. HTCS-Radiator passive - blue
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
January 2, 2003
June 20, 2002
Awe-Psi wrote: Jag måste bara fråga "dum dum" frågan.
Hur varm blev prollen i full load x 2400Mhz ?
Var det någon som begrep sig på detta magiska nya tempraturberäkningssystem ?!
Smilie till den som löser detta mysterium =)
"temperatur över rumstemp" kan la inte tolkas på så många sätt...???
April 8, 2003
Det var snyggt jobbat, Martin! Du sälja till mig de här vattenkylning? Du får bra priset. 😉
Det enda jag vill gnälla på är att du kombinerar huvudsats plus huvudsats med kommatecken, istället för att göra ny mening eller använda en samordnande konjunktion, vilket gör det lite svårt att läsa ibland. Elysion, detta är ditt område! Till jobbet, soldat!
Bra jobbat.
1 Guest(s)