February 4, 2003
MjO wrote: Det stämmer att jag bland annat skrivit artikeln om xXx-Boxen och lite annat tidigare. Det känns bra att vara här och förhoppningsvis kommer mitt fortsatta arbete att vara lika uppskattat som tidigare. Tack!
Någon speciell anledning till varför du lämnade Sweclockers?
Brukade hänga där innan, och inte NH.
Men har nu lämnat Sweclockers och bett dem "banna mig". Vilket dem
gjorde efter mycket om och men.
Har inte tid för två hårdvara sidor, förutom min egna. Har ju annat också.
Tycker NH äger Sweclock, eftersom Sweclock verkar vilja bli
så kommersiel. Allting ska vara korrekt, speciellt i forumet.
Alla agerar forum-poliser.
Bra att du kom till NH!!
Vad säger folket på Sweclock?
/d
September 1, 2002
I'm pleased that you've crossed over to the dark side. You must unlearn what you have learned. Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny. Muahahaaww! [Image Can Not Be Found]
Nej, men välkommen Mårten. Hoppas att du kommer bjuda på mycket trevliga artiklar och övrig läsning.
February 4, 2003
MjO wrote: Utan att gå in på några detaljer så fanns det för många problem i organisationen som överskuggade det som är roligt med att skriva artiklar och recensioner. Redaktionen på SweClockers.com har önskat mig lycka till i framtiden och jag dem. Vi är inte ovänner.
Japp =) Förstår det. Givetviss.
Tycker inte Sweclockers crew är fy pinna. Inte alls. Recensionerna är bra, och inntehållet.
Men personerna som finns där på forumet kan vara aningen tjatigt. Tycker i alla fall jag. Mycket ungdomar som kommit dit och "ställer samma fråga om och om igen". Typ "vilket är det bästa grafikkortet idag".
Men en sak är säkert SweClock har förlorat en viktig själ i och med förlusten. Kollade nyss på REDAKTIONS sidorna på Sweclock och det verkar ha minskat rätt rejält på sistonde.
Jaja, nu ska jag till mina playboy lekstuga i Båstad.. ha de grabbs =) hoppas nu jag kommer in fastän jag inte är 17 äns (man ska vara 18).. fyller 17 om en vecka =) muhaaa
August 15, 2002
smurfen87 wrote: [quote=MjO]Det stämmer att jag bland annat skrivit artikeln om xXx-Boxen och lite annat tidigare. Det känns bra att vara här och förhoppningsvis kommer mitt fortsatta arbete att vara lika uppskattat som tidigare. Tack!
Någon speciell anledning till varför du lämnade Sweclockers?
Brukade hänga där innan, och inte NH.
Men har nu lämnat Sweclockers och bett dem "banna mig". Vilket dem
gjorde efter mycket om och men.
Har inte tid för två hårdvara sidor, förutom min egna. Har ju annat också.
Tycker NH äger Sweclock, eftersom Sweclock verkar vilja bli
så kommersiel. Allting ska vara korrekt, speciellt i forumet.
Alla agerar forum-poliser.
Bra att du kom till NH!!
Vad säger folket på Sweclock?
/d
Forumet må vara lite överdrivet hårdbevakat men kunskapen är ack så mycket högre där.
Kan vi försöka hålla oss till att välkomna Mårten i denna tråden. Eller i alla fall utan att göra om tråden till en NH vs. Swec tråd. 🙁
Men Spindel du klagar väl inte på vår kompetens? 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
April 20, 2002
Länka till den här xYz-boxen vet ja så jag också får veta vad som gör dig så speciell...:D
Välkommen och hoppas du trivs bättre här där du kan ha det lugnt och skönt - och lukta på blommorna...!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 8, 2003
Spindel wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Men Spindel du klagar väl inte på vår kompetens? 😉
Nej, absolut inte - ni är jätte kompetenta 🙄
Tillåt mig att bara klaga tillbaka lite: http://www.skrivihop.nu
Jag håller med er andra; XXX-boxen är riktigt tuff. Dock grät jag när jag såg Mårten stympa Lian Li-lådan och gräva ur inälvorna på Microsofts låda.
1 Guest(s)