Redaktionen får förstärkning|Page 4|Arkiverade nyheter|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Redaktionen får förstärkning
mafnus
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 8
sp_UserOfflineSmall Offline
506501
January 11, 2004 - 9:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Anton aka [NH wrote: Woxxman]Mafnus: Jag trodde ingen skulle genomskåda Mårtens motiv men du var mer klarsynt än vad jag räknat med, självklart går han till NH för att vi är en sämre sida. Det är ju helt logiskt..

Men kan vi ärligt talat försöka hålla oss till ämnet? Det har varit pikar åt båda håll men tråden ska inte behöva spåra ur pga. detta.

Heh. Logiskt och logiskt. Snarare så att ni är väl den näst största hårdvarusidan i sverige. Och nånstans måste han ju ta vägen för att kunna fortsätta sitt skrivande och kunna publicera sina moddar etc.

Synd bara att det blev nordichardware.

(lite måste man ju få bråka när man är swecare ända ner till tåspetsarna 😉 )

Anton Nilsson
Member
Medlem
Forum Posts: 6496
506512
January 11, 2004 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

mafnus wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Mafnus: Jag trodde ingen skulle genomskåda Mårtens motiv men du var mer klarsynt än vad jag räknat med, självklart går han till NH för att vi är en sämre sida. Det är ju helt logiskt..

Men kan vi ärligt talat försöka hålla oss till ämnet? Det har varit pikar åt båda håll men tråden ska inte behöva spåra ur pga. detta.

Heh. Logiskt och logiskt. Snarare så att ni är väl den näst största hårdvarusidan i sverige. Och nånstans måste han ju ta vägen för att kunna fortsätta sitt skrivande och kunna publicera sina moddar etc.

Synd bara att det blev nordichardware.

(lite måste man ju få bråka när man är swecare ända ner till tåspetsarna 😉 )

näst störst... beror på hur du mäter, räknar du bara .se så visst (inte för att det är stora skillnader, långt ifrån)

men nåja, självklart förstod vi också att inte exakt alla i hela världen skulel hoppa av lycka över det här
men förhoppningsvis finner du mårtens artiklar precis lika intressanta på NH-vit bakgrund som på Sweclockers-orange (eller vad den nu är, brun?)

men som sagt, det här är en välkomsttråd tillängad Mårten så allt groll (oavsett om det är riktat mot Swec eller NH) håller vi utanför

just good vibrations here ya know 🙂

finn
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 102
507143
January 12, 2004 - 3:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Jaha, verkar som om man får börja surfa runt på NH lite mera nu. Tråkigt att höra att Mårten slutat på swec, men skoj att han iaf fortsätter skriva sina väldigt kunniga recensioner! Även om det är på NH.... 😉

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 58
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL