August 3, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Mafnus: Jag trodde ingen skulle genomskåda Mårtens motiv men du var mer klarsynt än vad jag räknat med, självklart går han till NH för att vi är en sämre sida. Det är ju helt logiskt..
Men kan vi ärligt talat försöka hålla oss till ämnet? Det har varit pikar åt båda håll men tråden ska inte behöva spåra ur pga. detta.
Heh. Logiskt och logiskt. Snarare så att ni är väl den näst största hårdvarusidan i sverige. Och nånstans måste han ju ta vägen för att kunna fortsätta sitt skrivande och kunna publicera sina moddar etc.
Synd bara att det blev nordichardware.
(lite måste man ju få bråka när man är swecare ända ner till tåspetsarna 😉 )
November 29, 2001
mafnus wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Mafnus: Jag trodde ingen skulle genomskåda Mårtens motiv men du var mer klarsynt än vad jag räknat med, självklart går han till NH för att vi är en sämre sida. Det är ju helt logiskt..
Men kan vi ärligt talat försöka hålla oss till ämnet? Det har varit pikar åt båda håll men tråden ska inte behöva spåra ur pga. detta.
Heh. Logiskt och logiskt. Snarare så att ni är väl den näst största hårdvarusidan i sverige. Och nånstans måste han ju ta vägen för att kunna fortsätta sitt skrivande och kunna publicera sina moddar etc.
Synd bara att det blev nordichardware.
(lite måste man ju få bråka när man är swecare ända ner till tåspetsarna 😉 )
näst störst... beror på hur du mäter, räknar du bara .se så visst (inte för att det är stora skillnader, långt ifrån)
men nåja, självklart förstod vi också att inte exakt alla i hela världen skulel hoppa av lycka över det här
men förhoppningsvis finner du mårtens artiklar precis lika intressanta på NH-vit bakgrund som på Sweclockers-orange (eller vad den nu är, brun?)
men som sagt, det här är en välkomsttråd tillängad Mårten så allt groll (oavsett om det är riktat mot Swec eller NH) håller vi utanför
just good vibrations here ya know 🙂
1 Guest(s)