December 28, 2003
Tindy wrote: [quote=Dadde]Stod att de kostade 50 spänn å byta från mitt vanliga Comviq kontant till detta me nså fick ma nju 50 extra av NH så de gick ju jämnt ut.. Man får behålla sitt gamla kort med verkar de som, det blir bara uppgraderat eller?
Nej, de skickar ett nytt som ditt gamla nummer porteras till.
Va? Vafan..
Det stod ju att man skulle behålla sitt gamla kort?
*EDIT*
Vad är detta då?
"Behåller jag mitt telefonnummer om jag byter till Comviq.net Kontant från Comviq Kontant?"
Ja, du behåller samma nummer och samma SIM-kort som till ditt Comviq Kontantkort. Du behåller dessutom innestående bonus och ränta som du har sparat på ditt kort innan du byter tjänst.
December 28, 2003
Dry_Ice wrote: wtf... man skall ju såklart fylla i dem som det står x på. det är 20 st...
men om man gjort som badboll och jag så är det kört, för det går inte att göra igen ... !
cp...och hinner ju knappast maila dem etc nu på helgen för att fixa det
Vad menar du? Finns väl inga det står X på? Jag skrev in dom 20 första bara men det verkar funka skit 🙁
July 18, 2003
badbolll wrote: [quote=Dry_Ice]wtf... man skall ju såklart fylla i dem som det står x på. det är 20 st...
men om man gjort som badboll och jag så är det kört, för det går inte att göra igen ... !
Vad menar du? Finns väl inga det står X på? Jag skrev in dom 20 första bara men det verkar funka skit 🙁
2 SIM-kortsnumret (20 siffror) hittar du på SIM-kortets baksida. T.ex. 8946204xxxxxxxxxxxxx
April 18, 2003
Dry_Ice wrote: [quote=badbolll][quote=Dry_Ice]wtf... man skall ju såklart fylla i dem som det står x på. det är 20 st...
2 SIM-kortsnumret (20 siffror) hittar du på SIM-kortets baksida. T.ex. 8946204xxxxxxxxxxxxx
Jag fyllde i åt min farsa de 20 första siffrorna, alltså utan de sju sista som är siffrorna för numret. Och han fick sms nästan direkt efter iaf =)
zcorpan: Håller med dig fullständigt, skulle ju absolut stått NordicHardware istället. Men det får bli ett senare projekt.. 😀
Tack för det boogey, då slapp jag. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)