October 9, 2001
till läsarna. Amuze släpper sitt första spel till Playstation2 i form av Headhunter i "hottad" version från Dreamcast.
En positiv avvikare är REZ, ett sk. musik Shoot-em-up spel som är mycket intressant och ser lovande ut.
Läs artikeln från mötet här.
September 2, 2001
Tänkte bara rätta en liten sak i en annars väldigt bra artikel, man fick känslan av att Sega gått över för att bara utveckla PS 2 spel efter Dreamcast. Detta stämmer ju inte då t.ex. Sonic Adventure 2 är påväg till PS 2, och vi ser t.ex. JetSet Radio Future till Xbox...
Sega har gått ifrån att vara en konsol tillverkare till bland de största spelutvecklarna i världen...
October 9, 2001
On 2002-01-21 02:22, [SaC]FuZ++ wrote:
"Segas nyaste spelkonsol vid namn Dreamcast fick det tufft på marknaden mot det redan väl etablerade Sega Playstation"LOL på er NH ) Sega Playstation...
Okej, fel händer även den bäste
Jag ser att du varit med ett tag på antelt inlägg så du bör ha läst min post om hur man gör när man vill framföra kritik. Och vi tar tacksamt emot sådan för att kunna bättra oss.
Till nästa gång, kan du ta sånna saker direkt med skribenten i fråga eller med mig. Det kanske inte är så kul att se sina fel skyltade direkt. Hoppas du förstår.
Läs gärna den INFORMATION jag skrivit på nedasnstående länk:
https://www.nordichardware.com/phpBB/viewtopic.php?topic=18335&forum=17&0
[ Detta Inlägg ändrades av: Biters den 2002-01-21 15:10 ]
October 9, 2001
On 2002-01-21 07:03, [NH]JoCCo wrote:
Tänkte bara rätta en liten sak i en annars väldigt bra artikel, man fick känslan av att Sega gått över för att bara utveckla PS 2 spel efter Dreamcast. Detta stämmer ju inte då t.ex. Sonic Adventure 2 är påväg till PS 2, och vi ser t.ex. JetSet Radio Future till Xbox...Sega har gått ifrån att vara en konsol tillverkare till bland de största spelutvecklarna i världen...
Aj fan, det var alls inte meningen. Iofs skrev jag att dom inrkitar sig på spel till GameCube GBA också...
Men ska tänka på sånt till nästa gång.
1 Guest(s)