May 17, 2004
flancen wrote: jag gillar nvidida för dom kommer nog med bra mid end kort oxå, ATIs mid end kort var inte så bra:P
bland det sannaste jag har hört 😛 atis mid ends värkar inte va de maffigaste och de kommer säkert kosta många slantar. Nvidias blir säker lika dyra men de kan man säkert sätta i julgranen när man är färdig med dem
November 29, 2001
KingCobra wrote: [quote=UndaC]så det kanske blir några minuter försenat eftersom jag stött på några problem
alt. så skär jag ner lite på artikeln
Nu driver du med oss 🙂
haha nope sitter och kör några tester just nu
precis kommit ny version av DirectX 9.0c och ny version av Shadermark 2.1 kom för typ fem minuter sen så jag hinner inte klart till 22:30, blir snarare 23.00 tyvärr
MEGALOL så har uploaden av Shadermark 2.1 RC5 blivit korrupt, måste få tag på den där jävla Thomas i tid nu så att han kan fixa det åt mig 😀
January 7, 2004
January 15, 2004
keffing wrote: ehm lite sena eller? klockan är fan 22:56
Undac wrote: precis kommit ny version av DirectX 9.0c och ny version av Shadermark 2.1 kom för typ fem minuter sen så jag hinner inte klart till 22:30, blir snarare 23.00 tyvärr
Det verkar som det blir lite mer än Far Cry vilket verkar intressant.
Skulle vara intessant om du kunde få Humus nya "Dynamic Branching" demo att funka på ps3.0 istället för att se hur bra det är.
2 Guest(s)