August 22, 2005
Det är flera elektroniktillverkare som knyter välkända sportaktörer till sina produkter, Acer är ett uppenbart exempel som lanserat flera produkter under Ferrari-namnet.
Nu har även Simens hoppat på Formel 1 cirkusen och har lanserat en Limited McLaren Edition av deras Simens SX1 mobiltelefon. Telefonen skiljer sig inte rent hårdvarumässigt från originalversionen. Det ska dock tillkomma en del extra mjukvara och ringtoner relaterade till McLaren. Den stora skillnaden är färgschemat på själva telefonen som går i en svart McLaren-inspirerad ton.
[Image Can Not Be Found]
Tyvärr måste vi säga att Simens onekligen har taskig tajming med lanseringen av SX1 McLaren då McLaren verkligen har inlett årets Formel 1 mästerskap på ett katastrofalt sätt.
McLaren har bränt motorer på löpande band och frågan vi ställer oss är om McLarens Mercedes-motorer inte är mer "limited edition" än vad Simens telefon någonsin kommer bli.
För er McLaren fanatiker kan dock Simens nya telefon vara av intresse.
June 30, 2003
Undrar om det är jobbigt att använda nummersatsen? Ser lite konstigt ut.
Nån som har testat?
tindy_14 wrote: Samsung har även släppt en Limited Edition av sin E700, sk E710.
Kanske värt att kolla upp?
Jag kollade upp den för ett tag sen. Den verkar lite tråkig eftersom den bara finns i silver och har speciell OS-startuplogo och sämmre standbytid än E-700
December 13, 2003
bearz wrote: Undrar om den funkar lika bra som McLaren presterar i F1 just nu.
LOL den var bra 😀
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
July 20, 2001
men Mclaren har ju sin egen tävling på F1-cirkusen
jag och mina kompisar brukar sätta pengar på två saker
1. vems motor brinner upp först
2. på vilket varv sker detta
vinnaren får ta hela potten 🙂
skämt åsido, visst var denna mobilen läcker?
hade det inte vart för att Mclaren drivs av merca motorer och att det var en simens (dvs icke SonyEricsson) så hade jag kunnat tänka mig att köpa den
kanske lite väl många om 😛
1 Guest(s)