December 9, 2001
Jag tycker det låter som en bra ide, bristfällig på grund av de oskyldiga som drabbas, men ett initiativ är bättre än inget. Att iden har brister är säkerligen något man kan hitta på en lösning på. Screenbuster har ju den egenheten att den inte fungerar på alla klienter, om detta beror på att dom kör pbhack eller att det är ett grafikkortsproblem vet jag inte. Därför tror jag inte alls att screenbuster kan vara en lösning på problemet - en fullskalig lösning måste komma ifrån utvecklarnas sida. Tills dess utvecklarna av spelet gör något åt det hela får vi förlita oss på sådana här ideer.
May 21, 2001
Screenbuster tar inte alla fusk, man kan ställa in så att aimbotten inte syns, så det kan ni lägga ner.
Men bds å killarna som gjorde zkillz håller väl på med ett nytt anticheat program, typ som pb.
Paladin anticheat heter det...
Ta en titt på http://www.paladin-anticheat.com jag tror det kan bli riktigt bra...
Får vänta å se hur det blir.
/teppas
October 15, 2001
som sagt..
program som screen buster och server spy är ju bra att ha.. men är det så att vissa admins kommer frivilligt spendera x antal timmar för att spana efter fuskare?
OGC är känt för att ta sig förbi alla möjliga anti-cheat skydd och kommer att ta sig förbi på något sätt när det kommer nya patchar.
låt oss säga att jag skulle bli bannad på en server för att jag har flyt en runda.. då har jag ett par dagar på mig att överklaga innan jag blir bannad av resten av CS nätverket.. det hela verkar omständigt.. man vill ju som sagt inte drabbas av en fjortis bann.. som sagt.. det finns en massa frågor..
jag hoppas att detta kommer att slå och förhoppningsvis bli ordnat och städat.
En lösning på det hela är att sätta åldersgräns
Bra idé och jobba på.. jag är gärna med på att städa upp fusk träsket med er om det skulle behövas.. lycka till
@1.7 <-- iExplorer hänger sig ibland
@1.75 <-- nae.. vill inte boota Win fullt ut
@1.85 <-- BIOS botar men inget mer..
puss på Epox
[ Detta Inlägg ändrades av: ]{ing_En den 2001-12-10 20:29 ]
October 15, 2001
hmm.. hur kan det va hackat innan det är släppt ?
Och var har du hört det isf?
BS i say..
@1.7 <-- iExplorer hänger sig ibland
@1.75 <-- nae.. vill inte boota Win fullt ut
@1.85 <-- BIOS botar men inget mer..
puss på Epox
[ Detta Inlägg ändrades av: ]{ing_En den 2001-12-10 21:16 ]
1 Guest(s)