May 2, 2003
NÄgon i nyhetsredaktionen wrote: Vi har som mÄlsÀttning att korta verifieringstiden betydligt, tidigarelagd prisutdelning och prispotten har vuxit med ca 32 %(!) frÄn ett vÀrde pÄ ca 25 000 kronor i vÀrde förra Äret till Ärets ca 33 000 kronor!
13000/25000=0.52, inte 0.32.
Jag Àr enbart petig.
December 9, 2002
ExDeath wrote: [quote=NÄgon i nyhetsredaktionen]Vi har som mÄlsÀttning att korta verifieringstiden betydligt, tidigarelagd prisutdelning och prispotten har vuxit med ca 32 %(!) frÄn ett vÀrde pÄ ca 25 000 kronor i vÀrde förra Äret till Ärets ca 33 000 kronor!
Jag Àr enbart petig.
Vad kommer 13000 frÄn? 33000-25000=8000 sÄvitt jag vet.
August 17, 2001
ExDeath wrote: [quote=NÄgon i nyhetsredaktionen]Vi har som mÄlsÀttning att korta verifieringstiden betydligt, tidigarelagd prisutdelning och prispotten har vuxit med ca 32 %(!) frÄn ett vÀrde pÄ ca 25 000 kronor i vÀrde förra Äret till Ärets ca 33 000 kronor!
Jag Àr enbart petig.
25000*1.32 = 33000. Testa att tÀnka lite innan.
Jag Àr enbart petig.
Ska man vara petig ska man vara sĂ€ker pĂ„ vad man sĂ€ger... annars kan det se lite dumt ut.. eller ja det Ă€r min uppfattning i alla fall. đ
Tekniknörd som gillar att trÀna.
September 22, 2001
UndaC wrote: [quote=Xtreme-G]Fram med kvÀve...
GG đ
Varför inte begrÀnsa kylningen till anordningar som rÀcker lÀngre Àn en kvart?
vi har inte tid, rimliga möjligheter eller resurser att kolla upp om deltagarna kan köra sina system stabila en viss tid annat Àn den tid det tar att köra en benchmark
det skulle liksom vara svÄrt att bevisa annat Àn om vi Äkte ut pÄ plats och hÀngde och stirrade pÄ alla deltagares skÀrmar för atts e om det verkligen hÄller en lÀnrge stund
inte sĂ„ smidigt đ
Jo jag förstÄr. Vill bara tillÀgga att det inte var ett förslag med att sÀtta nÄgon tidsgÀns pÄ just en kvart, utan att med lite ironi pÄpeka att man bara har sveriges snabbaste dator i ungefÀr en kvart innan kvÀvet tar slut.
Hur som helst sÄ förstÄr jag er, Àven fast jag tycker att det Àr betydligt mindre prestige att kyla med tex kvÀve.
May 2, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=ExDeath][quote=NÄgon i nyhetsredaktionen]Vi har som mÄlsÀttning att korta verifieringstiden betydligt, tidigarelagd prisutdelning och prispotten har vuxit med ca 32 %(!) frÄn ett vÀrde pÄ ca 25 000 kronor i vÀrde förra Äret till Ärets ca 33 000 kronor!
Jag Àr enbart petig.
Ska man vara petig ska man vara sĂ€ker pĂ„ vad man sĂ€ger... annars kan det se lite dumt ut.. eller ja det Ă€r min uppfattning i alla fall. đ
Helt rÀtt... jag kan inget annat göra Àn att skÀmmas.
Edit: Jistanes, jag gÄr ju natur, det blev tveklöst mÄnadens tavla.
June 26, 2002
"Hall of Fame kommer att presenteras den 5 november pÄ http://www.nordichardware.se/halloffame."
Det Ă€r den 7:de idag, var e Hall of Fame? đ
Gyre wrote: "Hall of Fame kommer att presenteras den 5 november pÄ http://www.nordichardware.se/halloffame."
Det Ă€r den 7:de idag, var e Hall of Fame? đ
Sorry Gyre, du fĂ„r vĂ€nta nĂ„gra timmar till đ
Vi vÀntar pÄ lite kompletterande information sÄ vi kommer lÀgga upp Hall Of Fame i morgon, hoppas du kan hÄlla dig lite.
Ăven om vi inte skulle fĂ„ all info i morgon lĂ€gger vi upp det dĂ„ och sĂ„ fĂ„r vi komplettera senare!
Tekniknörd som gillar att trÀna.
2 Guest(s)