December 23, 2000
Det har inte gått speciellt lång tid sedan vi testade minnen från Xtreme DDR. Dessa minne höll en mycket hög standard och bjöd på rejäl prestanda. Nu har rykten om ytterligare ett minne från Xtreme DDR dykt upp. Denna gång handlar det om PC3500+ minnen som skall klarar upp till 244Mhz (488Mhz DDR). Vi hoppas ju att detta stämmer och väntar med spänning på att få se dessa minnen på marknaden.
August 6, 2001
damn Xtreme slutar aldrig att överaska eller ??, väntar med spänning på deras pc3500 minne 🙄 🙄 hoppas att det presterar lika bra som deras pc3200 minne osv 😀
:worshipp: <-- hands down till Xtreme, och dessutom så tror jag att detta minnet nog kommer att bli ett av dom bästa på marknaden
June 14, 2002
Peter aka [NH wrote: mr Voodoo]Det har inte gått speciellt lång tid sedan vi testade minnen från Xtreme DDR. Dessa minne höll en mycket hög standard och bjöd på rejäl prestanda. Nu har rykten om ytterligare ett minne från Xtreme DDR dykt upp. Denna gång handlar det om PC3500+ minnen som skall klarar upp till 244Mhz (488Mhz DDR). Vi hoppas ju att detta stämmer och väntar med spänning på att få se dessa minnen på marknaden.
Stämmer, jag mailade XtremeDDR och frågade eftersom jag hade hört samma sak från andra sidor om att några PC3500 reda har sålts.
Detta är vad de svarade.
"It is true that PC3500 utilizeing the new Samsung C4 chips is scheduled for release in the real near future. Also note that as of 8/1/2002 all genuine Xtreme DDR has our logo stamped into the heat spreader. If the vendor was selling actual memory at the show as PC3500 Xtreme DDR it is not our product.
Check back at our vendors.
Thanks,
Joe McPeek
Längtar redan.
2 Guest(s)