April 17, 2005
Sony Ericsson W950i ser ut att bli den senaste modellen i Sony Ericssons Walkman-serie av mobiltelefoner. W950i är precis som väntat en 3G-lur som satsar extra mycket på musikåtergivning. Utöver mjukvara för att hantera sin musik och spela upp den har man slagit till med ordentlig lagringskapacitet, W950i har hela 4GB flashminne integrerat vilket gör att man får plats med stora mängder musik i fickan. Dess 2.6" stora LCD-display kan visa 262 144 färger och är även av pekskärmsmodell så man behöver inte använda knappsatsen för att navigera. Trots sina trevliga features är W950i riktigt slank och måtten, 106x54x15mm, lär inte avskräcka. Telefonen kommer även med den populära webbläsaren Opera 8.0 förinstallerad vilket borgar för trevlig mobilsurfning för den som är manad.
Sony Ericsson W950i står listad som "kommer snart" på Sony Ericssons hemsida och vi vet inte riktigt när vi kan komma att se W950i på marknaden. Men det ser helt klart ut att vara något värt att vänta på.
[Image Can Not Be Found]
Källa: Sony Ericsson
April 18, 2003
optimuz wrote: haha nej den har minst den kameran k750i/w800/w900 etc. har, det är en riktigt bra kamera på 2mpixel. Jag tänkte faktiskt beställa en W900 häromdagen men nu är det ju nästan så att man vill vänta på den där istället 😛
Nej den har ingen kamera, inte vad jag läst på flera olika forum samt att man kan se på bilderna att den inte har någon kamera dessutom 😛
February 5, 2005
Den är ju väldigt lik kommande M600, har samma chassi iaf. Tycker det är härligt att de vågar släppa en telefon utan kamera, tycker att det har gått inflation i kameraintegrerandet på sistonne.
Väldigt snygg och cool telefon dock, nu kan nog ipod nano få lite hårdare konkurrens, visst, den här kommer förmodligen kosta dubbelt så mycket som en nano, men man får både en 3g-telefon och handdator i ett också, så tre saker i ett, och färre saker att släpa på är alltid possitivt! Undrar förresten om den klarar filmvisning också!?
July 14, 2003
Tyckte jag läste att den stödde filmvisning! Men vafan, en 3G lur utan kamera, halva nöjet med 3G är ju att flumma med videosamtal och knäppa kort osv. Jag tycker det är riktigt B utan kamera, det är ju hur skönt som helst att alltid ha med sig en kamera som fungerar helt ok!
February 14, 2003
optimuz wrote: Tyckte jag läste att den stödde filmvisning! Men vafan, en 3G lur utan kamera, halva nöjet med 3G är ju att flumma med videosamtal och knäppa kort osv. Jag tycker det är riktigt B utan kamera, det är ju hur skönt som helst att alltid ha med sig en kamera som fungerar helt ok!
Att det inte finns någon kamera tror jag mest handlar om att få ned tjockleken på mobilen, den är ju bara en och en halv cm tjock. Men visst, ska man ha en multipryl i fickan så ska det minsann vara inbakat en kamera i den också!!
March 27, 2003
Jag tycker personligen dom gör rätt i att inte trycka in allt i en och samma telefon. Nu har dom satsat fullt ut på musiken i denna... I K800 har dom satsat fullt ut på kameran.... Bättre att få det ena, och då riktigt bra än båda delarna med halvdan funktionalitet...
1 Guest(s)