August 22, 2005
Enligt de senaste uppgifterna som dykt upp angående Microsoft och Sonys tillkännagivande av deras kommande spelkonsoler ser det nu ut som att Sony kommer vara först ut. Och det med hela 3 timmars marginal...
Sony har nämligen planer på att tillkännage uppföljaren till PlayStation 2 på måndagen den 16 maj kl 15.00. Det blir ett event inför E3-mässan som ska hållas i utkanten av Las Vegas i Culver City.
För den närvarande mediakåren är det dock problem, Microsoft har nämligen planerat att tillkännage nästa generations Xbox bara tre timmar senare i centrala Los Angeles.
Vi hoppas i alla fall att vi får ordentlig täckning från dessa event då vi är minst sagt nyfikna på vad Microsoft och Sony har att komma med. Och hur mycket man tänker avslöja i detta skede.
Källa: Gamesindustry.biz
September 12, 2001
Redfaction wrote: Xbox lär ju vara av minst intresse då det är det vanliga MS junket.
Hördu Rödfjant...du gör ju inget annat än att kommentera nyheter med gnäll!
Om du inte har någon vettigt relevant kritik att skriva är det lika bra att avstå att skriva inlägg.
Inte enbart gnäll, gnäll och gnäll !
June 27, 2002
skiroy wrote: [quote=Redfaction]Xbox lär ju vara av minst intresse då det är det vanliga MS junket.
Om du inte har någon vettigt relevant kritik att skriva är det lika bra att avstå att skriva inlägg.
Så nu får man inte kommentera om man inte har en massa positiva saker att säga det var ju väldigt modet av er. Jag måste väl få säga vad jag tycker om saken eller hur, annars är det väl ingen mening med ett forum, om vi som sitter här inte får säga vad vi tycker om vissa saker och att kalla folk för fjant när du inte ens känner dem är ju inte så jävla trevligt, inte ens om du är admin.
October 24, 2003
Redfaction wrote: [quote=skiroy][quote=Redfaction]Xbox lär ju vara av minst intresse då det är det vanliga MS junket.
Så nu får man inte kommentera om man inte har en massa positiva saker att säga det var ju väldigt modet av er. Jag måste väl få säga vad jag tycker om saken eller hur, annars är det väl ingen mening med ett forum, om vi som sitter här inte får säga vad vi tycker om vissa saker och att kalla folk för fjant när du inte ens känner dem är ju inte så j**la trevligt, inte ens om du är admin.
Men du Redfaction. Du har ju aldrig aldrig nånsin kläckt ur dig någon vettig kritik. Bara massa gnäll. "Åhh vilken skit!" "Intel suger!!!11" "Köp aldrig nokia så jävla dåligt!". Bara klagerier utan någon som helst underbyggd kritik. Sen så kan man ju försöka se på något positivt någon gång också.
XBOX lär inte vara något MS-junk om så många sitter på en XBOX idag som det faktiskt gör.
June 27, 2002
johan_lojan wrote: [quote=Redfaction][quote=skiroy][quote=Redfaction]Xbox lär ju vara av minst intresse då det är det vanliga MS junket.
Så nu får man inte kommentera om man inte har en massa positiva saker att säga det var ju väldigt modet av er. Jag måste väl få säga vad jag tycker om saken eller hur, annars är det väl ingen mening med ett forum, om vi som sitter här inte får säga vad vi tycker om vissa saker och att kalla folk för fjant när du inte ens känner dem är ju inte så j**la trevligt, inte ens om du är admin.
Men du Redfaction. Du har ju aldrig aldrig nånsin kläckt ur dig någon vettig kritik. Bara massa gnäll. "Åhh vilken skit!" "Intel suger!!!11" "Köp aldrig nokia så j**la dåligt!". Bara klagerier utan någon som helst underbyggd kritik. Sen så kan man ju försöka se på något positivt någon gång också.
XBOX lär inte vara något MS-junk om så många sitter på en XBOX idag som det faktiskt gör.
Underbyggd är den väl då hundratals forum världen över är fylld med hård kritik över det mesta som MS gör. Sen kommer jag med en del positiva saker men bara om det är någonting som är värd detta.
Köp aldrig Nokia är ju bara en smart vägledning till ett mer finessrikt liv..:) Inte är ju inte speciellt bra så vad klagar du över? Samt att varför se positivt i saker som är dåliga sen att företagen är väldigt duktiga på att sälja sina saker och därav är det många som går på deras lögner.
1 Guest(s)