April 17, 2005
Vi rapporterade tidigare idag om den nya mjukvaruppdateringen som Sony lanserat för sin mobila spelkonsol Sony PSP. Då fick vi även reda på att man kommer lansera en vit modell av spelkonsolen den 15 september i Japan. Vi har nu även lyckats springa på en bild av den "bleka" PSPn och vi måste erkänna att den faktiskt ser riktigt tilltalande ut. Fast det kan ju bero på det "vitt-är-bäst"-budskap som Apple sänt ut de senaste åren, med stor framgång kan tilläggas. En bild säger mer än tusen ord som man brukar säga.
[Image Can Not Be Found]
Källa: Watch Impress
Vill bara påpeka att "Ceramic White" inte är ett nytt färgtema för Sony. Det har använts bland annat på just PS2.
[Image Can Not Be Found]
Tekniknörd som gillar att träna.
SuperNova wrote: Byta färg är väll inte det ballaste kanske... Borstad alu modell hade varit ballt. lite mera PSP-Delux. :p
Och dyrare, jag tror man vill få konsumenterna att känna "Ohh jag köper en unik modell!" utan att behöva fastna på ett högre pris. Det handlar nog om att locka de köpare som är nära att investera i en PSP men som ännu inte tagit steget.
Precis på detta sättet fick MS mig att köpa en Xbox när de släppte Xbox Crystale Edition. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
February 12, 2003
Poontus wrote: jag trodde att jag skulle tycka att den var snygg.
men jag tycker att den var ful. kanske skulle vara snyggare om den vore transparant?
hur som hellst så funkar den svarta bra
Transparent ger iaf mig ruskiga flashbacks av 90-tal och alldeles för ruskigt stora Gameboy's, med mono-vad-det-nu-heter skärmar. 🙂
(Monokron, btw? :P)
2 Guest(s)