April 17, 2005
Spam är ett av de största problemen på Internet och något de flesta av oss svär dagligen över. I Ryssland är dock spam inte olagligt och det har gjort att man inte kunnat kontrollera flödet av skräpmail, något som Vardan Kushnir utnyttjat. Kushnier var sedd som en av Rysslands värsta spammare och troligen blev det hans död. Den 35-årige Kushnir hittades nämligen mördad i sin lägenhet i Moskva under helgen. Genom sitt aggressiva spammande hade Kushnier lyckats skapa sig många ovänner men förtjänade knappast inte sitt öde, speciellt inte eftersom han hade lagen på sin sida. Något som återigen visar att vissa länder inte hunnit med utvecklingen på Internet och som skapar tragiska händelser.
Källa: Mosnews
March 3, 2005
Laglorden wrote: Få människor är, enligt min mening mer rätt att döda än spammare... Listan är ungefär såhär:
1) Pedofiler
2) Spammare
3) Mördare
4) Tv-predikanter
5) ????
Men om man mördar en mördare är man inte en möradare själv då och enligt din mening är mer rätt att mördas av någon annan mördare som i sin tur blir mördad... ja du ser var jag vill komma va 😉
May 1, 2005
kung_new wrote: [quote=Laglorden]Få människor är, enligt min mening mer rätt att döda än spammare... Listan är ungefär såhär:
1) Pedofiler
2) Spammare
3) Mördare
4) Tv-predikanter
5) ????
Men om man mördar en mördare är man inte en möradare själv då och enligt din mening är mer rätt att mördas av någon annan mördare som i sin tur blir mördad... ja du ser var jag vill komma va 😉
höhöhöhöhö :p
August 16, 2003
kung_new wrote: [quote=Laglorden]Få människor är, enligt min mening mer rätt att döda än spammare... Listan är ungefär såhär:
1) Pedofiler
2) Spammare
3) Mördare
4) Tv-predikanter
5) ????
man kanske inte ska mördas om man har mördat en spammare, man ska belönas! (altså ingen ond cirkel och ditt problem uppstår aldrig 🙂 )
1 Guest(s)