March 10, 2003
Undra hur stort Voodoo 6000 (Det med extern strömadapter om jag inte minns fel)
är i förhållande till FX kortet. Sedan har vi alltid de gamla hederliga
4mb korten från industrin i början av 90-talet. Hade ett sådant till för ett tag sedan.
Det var kultstatus på det. Det använde railsen där framme i lådan som stöd. Det längsta jag har i kortväg nu är mitt SB 16 som är ca: 25cm
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 19, 2003
Lekt något med 5900 Ultrat ännu? Kan man få ett litet smakprov?
Sitter och funderar på om jag ska beställa ett, men efter allt rabalder om "fusk" etc är jag lite tveksam.
Rätt fräckt "jobb" du har iaf UndaC. Sitta hemma och slappa, allt medan highend-korten bara regnar in 😀
*Hyfsat avundssjuk* 8)
November 29, 2001
korda wrote: Lekt något med 5900 Ultrat ännu? Kan man få ett litet smakprov?
Sitter och funderar på om jag ska beställa ett, men efter allt rabalder om "fusk" etc är jag lite tveksam.
Rätt fräckt "jobb" du har iaf UndaC. Sitta hemma och slappa, allt medan highend-korten bara regnar in 😀
*Hyfsat avundssjuk* 8)
Fusket är ju begränsat till 3dmark03 så jag skulle nog inte låta det väga allt för tungt.
Och jobb är det verkligen. Sitter 8 timmar om dagen 7 dagar i veckan med det här och det är långt ifrån allt som är "fun and games" att bara köra benchmarks är ju ingen direkt höjdare precis 😉
Angående smakprov så vill jag inte ge något ännu eftersom jag får skumma resultat, ibland rentutav sämr eän vad jag får med vårt 5800 Ultra.
Har också fått ett par nya drivisar som "ingen" testat förut.
November 29, 2001
Dr_spackel wrote: För att de där fusken inte skall fungera kan du väl leta fram lite udda spel och testa i kanske ?
Så länge bildkvaliteten i ett spel inte försämras och så länge det inte är en "timedemo-specifik" optimering så kan jag inte säga att jag ser något problem.
2 Guest(s)