August 22, 2005
Det är inte bara Nordichardware som håller i tävlingar. Gainward tycker att ni bör sitta inne och spela i sommarvärmen och lottar därmed ut ett mycket trevligt grafikkort. Nämnligen GeForce FX 5900, med andra ord det kort vi recenserade här.
[Image Can Not Be Found]
"Det enda ni behöver göra är att registrera Er för tjänsten Gainward Newsletter för att vara med i utlottningen av ett Ultra/1200 grafikkort."
"Utöver denna tävling delar vi även ut en Gainward T-shirt samt en biobiljett till de 10 bästa förslagen på hur gainward.se kan förbättras. Era förslag skickas till [email=tavling@gainward.se]tavling@gainward.se[/email], bidrag mottages mellan den 5/7 till den 12/7."
Gainward Nordic's hemsida hittar ni här.
July 8, 2001
November 8, 2002
Bongo_SWE wrote: 😀 Jag hittar inte tävlingen hoss Gainward !! Ingen länk eller något, är jag blind eller. Kan någon hjälpa mig 😮
Samma probb här.
bytheway, kan inte NH börja att länka så att länken öppnas i ett nytt fönster istället för att NH-s sida försvinner när man klickar på länkarna, det är väldigt irriterande att man måste gå in på NHs sida igen efter att av misstag har stängt ner ett länk-fönster.
November 29, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Bongo_SWE]:D Jag hittar inte tävlingen hoss Gainward !! Ingen länk eller något, är jag blind eller. Kan någon hjälpa mig 😮
Samma probb här.
bytheway, kan inte NH börja att länka så att länken öppnas i ett nytt fönster istället för att NH-s sida försvinner när man klickar på länkarna, det är väldigt irriterande att man måste gå in på NHs sida igen efter att av misstag har stängt ner ett länk-fönster.
mailade vår scriptare om detta tidigare idag, han sa att scriptet var lite mongo men att han skulle ta en titt på det
annars får vi göra det manuellt, tycker själv det är asstörigt
July 8, 2001
:cy: Tack för hjälpen 😮 Nu vet jag hur jag ska göra och stort fint besök kom det också va bra!!!!! JO jag ska regga mig så snart sidan är klar så klart heheheheheheh och förhoppningsvis vinner jag ett sånt där fint grafikkort :bgrin: 😛 Kanske det är ett sånt med 2 nsec chip på för sånna finns det hoss Gainward och bara hoss dom
1 Guest(s)