August 22, 2005
Vi tänkte att vår månadstävling kanske inte var nog och har därför bestämt oss för att kompletera med "vanliga" tävlingar också. Det är dock inget vanligt med dagens tävling om man kollar på priserna.
Som förstapris har vi ett paket för den seriöse gamern:
-
[*] Creative 3D Blaster 5 FX5900 (nVidia-baserat grafikkort)
- Varför väljer ni att besöka NordicHardware?
- Vad tycker ni att vi främst bör förbättra?
[*] Creative Inspire P580 (5.1-högtalare)
[*]Creative Sound Blaster Audigy 2 (6.1-ljudkort)
[*]Italienskdesignad läderjacka med Creative/nVidia-tryck
[/list]
Som andrapris har vi ett styck Creative Sound Blaster Audigy 2 (6.1-ljudkort) att dela ut och det är ju knappast fy skam det heller.
Vad ska man nu göra för att få en chans att vinna dessa läckerheter undrar ni förstås. Jo det ska jag berätta.
På NordicHardware vill vi gärna se oss själva som att vi hela tiden försöker ligga steget före våra konkurenter. Det gäller kvalitet, kvantitet och helt enkelt att vara ute med artiklarna före andra. Vi vet att vi står oss bra på dessa punkter bland våra svenska konkurenter och även bland de internationella. Detta betyder ju dock inte att vi på något sätt är perfekta.
Därför har vi två frågot som vi vill att ni ska besvara relativt kortfattat (kort och koncist är ett definitivt plus för de tävlande):
Har ni bra svar på våra två frågot så hör av er till [email=tavlingar@nordichardware.com]tavlingar@nordichardware.com[/email]
För mer info och bilder på prudukterna som står på spel ta en titt i forumsinlägget nedan.
November 29, 2001
För mer information om P580-högtalarna titta här:
http://se.europe.creative.com/.....p?prod=501
[Image Can Not Be Found]
För mer info om Audigy 2 se här:
http://se.europe.creative.com/.....p?prod=370
[Image Can Not Be Found]
Creatives FX5900 är så pass nytt att de inte har någon info om det på sin hemsida. Vi kan dock avslöja att det är ett GeForce FX 5900 128 MB som går i 400/850 MHz.
Läderjackan är designad i Italien och har relativt diskret tryck.
[Image Can Not Be Found]
November 29, 2001
-dejavu- wrote: riktigt bra priser! jacken såg mycket snyggare ut än vad jag hade förväntat mig, storlek? :>
Står ingen storlek, det är en bomberjacka btw. Alltså väldigt kort.
Men snygg och i hög kvalitet.
BTW så har jag räknat ut att om förslagen fortsätter trilla in i samma takt som de gör för värvarande så kommer vi ha cirka 7000 tävlande vid tävlingens slut den 21:e. 😉
June 19, 2002
UndaC wrote: [quote=[NH]Noddan]men OMG.. nu går jag snart ur NH-crew bara för att få vara med och tävla 😀
Den här var du inte beredd på va? 8)
UndaCs egna lilla överraskning! 🙂
Hmm, UndaCs egna lilla överraskning trodde jag redan att jag fått många gånger :cy:
eller vad kallar du det du gjorde på DHS? :bgrin:
September 27, 2002
Tycker ni inte ska ha allt som ett pris vorde bättre om ni hade delat upp priserna och därför får flera vinnare....
1. Creative 3D Blaster 5 FX5900
2. Creative Inspire P580 (5.1-högtalare)
3. Creative Sound Blaster Audigy 2 (6.1-ljudkort)
4. Italienskdesignad läderjacka
November 29, 2001
4fun wrote: Tycker ni inte ska ha allt som ett pris vorde bättre om ni hade delat upp priserna och därför får flera vinnare....
Jo jag funderade på det, men det kändes roligare att lotta ut ett helt "uppgraderinsgkit" istället.
Att det blev ett Audigy 2 över som andrapris är ju bara en liten bonus. 🙂 För du såg väl att det faktiskt var två som kan vinna tävlingen?
November 29, 2001
Tobiaz wrote: A.K.A. Tävling: Smöra så mycket som möjligt 😉
Eller? 🙄
Hehe nä du, vi vill ha ärliga svar.
När vi ser vad ni tycker om och vad ni inte tycke rom kommer vi att jobba utifrån det som en prioriteringslista så det hela är för er skull.
Vi gör siten bättre och ni får gratis prylar på köpet. 😀
September 27, 2002
UndaC wrote: [quote=4fun]Tycker ni inte ska ha allt som ett pris vorde bättre om ni hade delat upp priserna och därför får flera vinnare....
Jo jag funderade på det, men det kändes roligare att lotta ut ett helt "uppgraderinsgkit" istället.
Att det blev ett Audigy 2 över som andrapris är ju bara en liten bonus. 🙂 För du såg väl att det faktiskt var två som kan vinna tävlingen?
jo såg det, men jag tycker fortfarande min ide va bätre SÅ DET SÅ! 😀
August 16, 2002
gadden wrote: LoL! En jacka kan jag behöva. 😛
mm... jag tror att jag tävlar också BARA FÖR JACKAN! eeh...
men va fan var får NH alla sina grejer ifrån??? jag menar, tror dom som sponsrar NH med saker att vi kommer köpa mer grejer från dom eller?
hell no... eller visst om det är bra saker...
Alltså det här är ingen motiveringstävling i den bemärkelsen. Det finns ingen "rätt" motivering utan vi vill bara att man skriver helt ärliga svar på frågorna. Vad ni än skriver ska det inte påverka vem som vinner om du förstår vad jag menar, så länge det är konstruktivt. 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)