August 22, 2005
Ni missar väl inte NordicHardware's tävling i samarbete med ABIT? Ta chansen att vinna ett moderkort designat för max prestanda genom att bara svara på några enkla frågor.
En fråga per vecka är konceptet som gäller. Tävlingen hittar ni här.
Tissen wrote: Kanske om man kunnat följa länken till tävlingen...
Fixat!
Tekniknörd som gillar att träna.
MrWeizel wrote: pinsam lättja från MÅNGA medlemmar
Jo jag kan inte göra annat än att hålla med... 🙄
Men desto större chans för dig att vinna!
Blue_Moon_: Vi har försökt få fram flera gånger att tävlingen är gjord för att vara så enkel som möjligt och det är verkligen inte svåra frågor.
Annars kan du ju läsa nyheten en gång till...
Ni missar väl inte NordicHardware's tävling i samarbete med ABIT? Ta chansen att vinna ett moderkort designat för max prestanda genom att bara svara på några enkla frågor.
"några enkla frågor" använder ju alla tävlingsarrangörer å pockar med. men men.. Jag ska väl ställa upp då.
Men vi är ju inte vilken tävlingsarrangör som helst.. 😉
Jagkom förresten på att jag kanske formulerat mig lite klumpigt. Det är kanske inte alltid lätta frågor att veta svaren på direkt MEN det är väldigt enkelt att ta reda på svaren. De är det jag syftat på, svaren ska alltid vara lätta att få tag på. 🙂
Blue_Moon_ wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman] svaren ska alltid vara lätta att få tag på. 🙂
Var ligger då utmaningen nånstans anton?
jajajaa ja ska inte dryga mig, javet att ni vill ha många deltagare
Som jag försökt få fram flera gånger, för de som vill ha en ordentlig utmaning finns det Prestanda-SM som självklart återkommer även detta år.
För de som inte kan eller vill lägga ner hela sin själ i tävlingen har vi nu tagit fram ett annat system där alla ska ha chans att vinna.
Men man kan ju hitta negativa saker i allt, inget snack om den saken!
Blue_Moon_ wrote: ok nu förstår jag. fiffigt att det är en tävling för lite mer "normalt folk". Jättebra intiativ tycker jag, NH behöver lite evenemang som livar upp saiten.
Jo vi har dedikerat rätt mycket arbetstid till att enbart utveckla och förbättra avdelninger till NH. Vi hoppas kunna ge er flera nya saker att leka med på sajten och även förbättra dem som redan finns.
Det är bara att hålla utkik! 🙂
1 Guest(s)