April 17, 2005
Som ni säkert märkt har en del av nyhetsrapporteringen avstannat sedan tävlingen mer eller mindre var slut, och det berodde helt enkelt på att det blev en herrans massa avslutningsceremonier och då vår dator stod på en annan plats blev det ganska svårt att rapportera samtidigt som vi tog bilder. Hur som helst gick segern till Sverige denna gång, med Polen som tvåa och Team Xfastest från Taiwan. Slutresultatet Jon och Henry lyckades med var det något kryptiska 143.28%, uträknat av de två resultaten på 139.791s i wPrime 1024M och 3DMark Vantage-resultatet på 18745p. I processen kammade de hem $3000USD, inte illa för en dags arbete.
[Image Can Not Be Found]
Team Sweden - 1:a i Master Overclocking Arena
January 28, 2007
January 28, 2007
February 12, 2003
Joki wrote: Jaha, förlåt :). Men riktigt trevligt att svenskarna vinner. Go sweden!
Nej, be inte om ursäkt, det var jag som var otydlig. 🙂
Besvarar gärna fler frågor om ni har några, vill inte verka arrogant och kortfattad av mig, det blev inte lika uttömmande nyheter som jag kanske hade hoppats att jag kunde slänga ihop. 🙂
August 16, 2003
Grattis.
Mean Machine, min utvärdering/synpunkter är att jag anser att det hade varit bättre med en kanske 2 nyheter som allt eftersom uppdaterades med det som du ville tillägga under, detta har jag sett göras tidigare, istället för nu 5 nyheter som tar upp en massa plats på förstasidan, där vissa av dom är väldigt korta och inte har särskilt mycket att tillägga i ämnet. sen så blev det ju även 5st olika trådar att kommentera i, hade varit bättre om allt vore samlad i 1.
1 Guest(s)