April 17, 2005
Vi har som synes haft lite tunt med nyheter de senaste dagarna, jämfört med tidigare veckor, och anledningen till detta är att flera av våra nyhetsskribenter har fullt upp med sluttentor och liknande innan sommaruppehållet, samtidigt som undertecknad är mitt i en flytt vilket innebär dålig tillgång både på dator och Internet. Kort och gott är detta en högst temporär nertrappning och lita på att vi kommer tillbaka med full kraft (runt 10 nyheter per dag) inom ett par dagar. Men tills dess hoppas vi att ni har överseende.
Mvh,
Redaktionen
Som sagt var det är jag, Anton, som är undertecknad. Men det är ju kanske lite missvisande med Redaktionen som det står i nyheten. 🙂
Jag håller på och flyttar för fullt och har än så länge inte kunnat flytta burken. Väntar för övrigt på mitt första bredbandsabonnemang i karriären så att driva NH borde bli lite enklare, eller i alla fall effektivare i framtiden 😉
Dry_ice: Vad menar du?
Tekniknörd som gillar att träna.
November 27, 2003
Anton K wrote: Väntar för övrigt på mitt första bredbandsabonnemang i karriären så att driva NH borde bli lite enklare, eller i alla fall effektivare i framtiden 😉
Jo det där tror vi inte en sekund på förrän du hostar upp lite fakta. Det är bara inse att Gud vill att du ska sitta på 56k 😉
//Andreas
September 12, 2001
Delph1 wrote: [quote=Anton K]Väntar för övrigt på mitt första bredbandsabonnemang i karriären så att driva NH borde bli lite enklare, eller i alla fall effektivare i framtiden 😉
Jo det där tror vi inte en sekund på förrän du hostar upp lite fakta. Det är bara inse att Gud vill att du ska sitta på 56k 😉
//Andreas
Tja...jag såg just till att woxxies beställning just blev avbeställd. 😉
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=Anton K]Väntar för övrigt på mitt första bredbandsabonnemang i karriären så att driva NH borde bli lite enklare, eller i alla fall effektivare i framtiden 😉
//Andreas
Tja...jag såg just till att woxxies beställning just blev avbeställd. 😉
😀
Bara Woxxman inser att det kommer inte hända 😉
//Andreas
February 5, 2005
Anton K wrote: Som sagt var det är jag, Anton, som är undertecknad. Men det är ju kanske lite missvisande med Redaktionen som det står i nyheten. 🙂
Jag håller på och flyttar för fullt och har än så länge inte kunnat flytta burken. Väntar för övrigt på mitt första bredbandsabonnemang i karriären så att driva NH borde bli lite enklare, eller i alla fall effektivare i framtiden 😉Dry_ice: Vad menar du?
Framförallt billigare antar jag!
Förstår inte hur du kan ha stått ut med 56K, själv bävar man inför en sommar med endast 0,5Mbit, men man får väl tänka på hur du har haft det i flera år så känns det lite bättre! 😉
1 Guest(s)