August 22, 2005
För er som undrar varför sidan inte laddar emellanåt kan jag avslöja att servern är i princip helt fixad nu. Ett problem med våra forum kvarstår och därför kommer vår crew på starta om servern lite då och då.
Ni behöver alltså inte vara oroliga för att sidan fortfarande där, det är alltså avsiktliga omstarter vi talar om.
Senast på Onsdag ska allt flyta bra, tom. bättre än innan, igen. Kanske lyckas vi tom. få det färdigt tidigare. Vi ber ännu en gång om ursäkt för allt krångel och vi ska försöka kompensera er den närmsta tiden med ännu fler nyheter och artiklar än vad vi brukar servera.
Munken wrote: Fint.
Har faktiskt varit ganska iriterande att servern helt plöttslig dör.
Nu ska bara tjelvar (där jag läser mail) fixa en bättre server också!!!
Hehe jag kan lova dig att du inte är den enda som varit irriterad över detta faktum. 😀
Men nu håller vi på med en helt ny installation av mjukvara och även hårdvaran är som sagt var utbytt varav problemen onekligen borde försvinna.
Nu satsar vi också hårt på att få in åtminstone en riktigt j*vlig server så att sajten blir så snabb som möjligt men huvudsaken är att det funkar som det ska nu!
Tekniknörd som gillar att träna.
December 19, 2000
hehe... mmm om den ändå bara hade sett ut så 🙂 ta det värsta chassit du kan hitta och plocka bort nån av chassi sidorna så har du vår förra webserver... 🙂
Den ligger för övrigt här jämte mig och mår inge vidare det är nått fel på moderkortet så den bootar om lite då och då... alltså den servern som är bytt...
October 15, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=Munken]Fint.
Har faktiskt varit ganska iriterande att servern helt plöttslig dör.
Nu ska bara tjelvar (där jag läser mail) fixa en bättre server också!!!
Hehe jag kan lova dig att du inte är den enda som varit irriterad över detta faktum. 😀
Men nu håller vi på med en helt ny installation av mjukvara och även hårdvaran är som sagt var utbytt varav problemen onekligen borde försvinna.
Nu satsar vi också hårt på att få in åtminstone en riktigt j*vlig server så att sajten blir så snabb som möjligt men huvudsaken är att det funkar som det ska nu!
Vad mener du med jävlig server, vilka specifikationer är det på en sådan? Skulle vara kul att veta.
1 Guest(s)