August 22, 2005
Inspirerade av den härliga LAN-stämningen här på DreamHack Winter 2003 ska vi här på NordicHardware samla ihop ett album med bilder på alla glada LAN:are med NH-vana. Dvs. alla ni i forumen och ni som läser NH om dagarna ta er till vårt bås på momangen för att bli fotade med en NordicHardware-tröja.
Samtidigt försöker vi samla ihop en liten kollektion av en raritet här på DreamHack, nämligen flickor.
November 29, 2001
gillbert wrote: mjo Tom va där för oss hela tiden.
Undac gjorde ett försök men försvann in i den grå massan efter en stund 8) (tror det va undac iaf)
det var jag som frågade vad du hette i forumet iaf
har ju knappt hunnit ladda ner någon shareware alls, måste ju få lite tid för mig själv här också 😉
October 11, 2002
UndaC wrote: [quote=gillbert]mjo Tom va där för oss hela tiden.
Undac gjorde ett försök men försvann in i den grå massan efter en stund 8) (tror det va undac iaf)
det var jag som frågade vad du hette i forumet iaf
har ju knappt hunnit ladda ner någon shareware alls, måste ju få lite tid för mig själv här också 😉
Det var bara Tom som frågade mig nåt, alla andra bara satt där typ..
Iofs så vet jag hur Wigger, Coore och någorlunda du Undac ser ut, men men.. jaja. 😕
November 29, 2001
Jiggly wrote: [quote=gillbert][quote=UndaC]hehe ni får ju presentera er =)
det gjorde vi. men ni presenterade er inte! 😛
Sant. Det var bara en person som välkomnade oss när vi var där och det var NH|Tom skulle jag tro..
kom hit igen så får ni sitta i våra knän så kan vi berätta gonattsagor om Athlon 64 och mysiga grafikkort, men ni får snabba er för jag ska snart börja tjata på Woxxman om att han ska köra mig till hotellet 😉
October 11, 2002
UndaC wrote: [quote=Jiggly][quote=gillbert][quote=UndaC]hehe ni får ju presentera er =)
det gjorde vi. men ni presenterade er inte! 😛
Sant. Det var bara en person som välkomnade oss när vi var där och det var NH|Tom skulle jag tro..
kom hit igen så får ni sitta i våra knän så kan vi berätta gonattsagor om Athlon 64 och mysiga grafikkort, men ni får snabba er för jag ska snart börja tjata på Woxxman om att han ska köra mig till hotellet 😉
Hehe, nej det är lugnt, klarar mig!
1 Guest(s)