August 22, 2005
SIBA och On Off släng er i väggen. Vad sägs istället om ett datorpaket med följande specifikationer.
1x Pentium 4 EE 3.8 Ghz (950 MHz FSB)
4 GB DDR533 (~PC4200)
1 Terrabyte HDD-utrymme
128 MB extra cache för hårddiskar mm.
8x DVD-brännare
Radeon 9800 Pro 256 MB (överklockat och med hårdare timings)
650 W nätagg
Asetek Vapochill
osv.
Det enda som jag personligen ansåg vara tråkigt i systemet är att de inte brytt sig om att stoppa in ett ordentligt ljudkort. Ett SoundBlaster Audigy 2 ZS Platinum Pro vore det enda rätta för en maskin av denna kalibern. I och för sig, ska man vara riktigt petig så kommer ju inte Radeon 9800 Pro 256 MB vara det hetaste i och med kortet som kommer nu på tisdag...
Läs mer här.
August 16, 2002
ähh... gamla nyheter
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=62342
February 20, 2003
Skaffa ALIENWARE...EXTREME.. 😀
September 22, 2003
Det där var ju en rätt hyffsad burk måste jag säga. Vapochill chassit passar ju fint med en blå LCD också, men det var kanske komponenterna som vi snackade om? 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
August 7, 2003
Jag tror inte det finns på riktigt detta, pga följande orsaker:
1) Intel tillåter inte man säljer deras processorer överklockade.
2) Sidan är en ren och skär rip-off av http://www.apple.com. Om de nu är så "innovativa" så bör de väl kunna skriva sin egen HTML-kod?
3) Jag har sett detta förut och någon (har inte URLen) hade forskat i vem som ägde domänen och kommit fram till nåt skumraskföretag med x antal domäner i nåt kontorshotell nåntans. Tom så långt som vilken sorts bil hon körde hade de kommit fram till (Toyota nånting). (Nån annan kanske kan leta reda på detta)
Vapourware är alltid häftigt... eller också är det en reklam-grej. "Titta, vi har lyckats lura pucko-nördar och få 100 miljoner träffar på våra sidor, köp vår konsult-hjälp för att få lika många till era sidor" Det billigt lägga ut sånt där....
Seså, ta bort denna artikel här nu... snälla???
November 29, 2001
Alien Alliance TM wrote: Skaffa ALIENWARE...EXTREME.. 😀
den är ju inte hälften så nice
1 Guest(s)