May 15, 2003
[NH wrote: Noddan]Ni får gärna skriva vad ni tycker om själva recensionen och inte bara produkten 🙂
Feedback är det bästa man kan få efter en recension då man kan förbättra kommande 🙂
Och återigen frågar jag om bilderna. Vad kan förbättras/är det värt att lägga mycket jobb på de?
Recensionen var kanon som vanligt.
Angående bilderna så tycker jag det är en av de viktigaste delarna i en recension/förhandstitt, många högupplösta bilder är alltid välkommet.
En störande sak att notera är att vissa av bildlänkarna har
Bestäm er för ett av alternativen, själv föredrar jag bilder i nytt fönster så att man kan läsa vidare den sekunden man väntar på att bilden laddas.
June 19, 2002
Andy Guts wrote: [quote=[NH]Noddan]Ni får gärna skriva vad ni tycker om själva recensionen och inte bara produkten 🙂
Feedback är det bästa man kan få efter en recension då man kan förbättra kommande 🙂
Och återigen frågar jag om bilderna. Vad kan förbättras/är det värt att lägga mycket jobb på de?
Recensionen var kanon som vanligt.
Angående bilderna så tycker jag det är en av de viktigaste delarna i en recension/förhandstitt, många högupplösta bilder är alltid välkommet.
En störande sak att notera är att vissa av bildlänkarna har
Bestäm er för ett av alternativen, själv föredrar jag bilder i nytt fönster så att man kan läsa vidare den sekunden man väntar på att bilden laddas.
Alla länkar skulle öppnas i nya fönster.. måste kika på det där senare, måste blivit något fel någonstans.
August 7, 2003
¤zero¤ wrote: 😀 yeah baby yeah.. :bgrin:
Jag tror vi kommit på vad de vita fläckarna egentligen kommer ifrån :cy:
Trevlig produkt, men seriöst 10.000... en tyst dator är värd en del, men inte så mycket...
BearznaiL wrote: Antec Sonata
En slik funderar jag på blir min nästa dator. Den ska tydligen? vara rätt tyst den med...
November 18, 2003
Inte direkt lanvänlig låda men snygg.
Guldsprayade värmeledare ?
Det verkar vara mycket spray på lådan 😉
Värmeledarna ser blankpolerade ut, i alla fall på bilden!
Om det nu är färg och inte eloxering så kommer det förmodligen att fixas till, när lådan släpps till försäljning. Det skulle vara konstigt annars, efter som Zalman brukar göra mycket bra prylar med hög kvallité.
June 19, 2002
Tom Trooper wrote: Inte direkt lanvänlig låda men snygg.
Guldsprayade värmeledare ?
Det verkar vara mycket spray på lådan 😉
Värmeledarna ser blankpolerade ut, i alla fall på bilden!
Om det nu är färg och inte eloxering så kommer det förmodligen att fixas till, när lådan släpps till försäljning. Det skulle vara konstigt annars, efter som Zalman brukar göra mycket bra prylar med hög kvallité.
Jag har ingen aning om vad det skulle vara för material som skulle glänsa i guld samt vara lika lätt som plast... Har du någon bra ide? 🙂
June 19, 2002
4fun wrote: Skoj med förhandsrecenstioner, ni måste va bland de första i världen medd den här!
Tror faktiskt att vi är först, enligt våran kontakt ska vi vara det iallafall och jag har då inte sett någonting någonannanstans. Om bara översättarna gör sitt superbra jobb lite snabbare än vanligt så kan vi nog få rätt ordentlig trafik till den engelska också 🙂
June 20, 2002
Sardaukar wrote: Skulle det verklige va värt (även om man har pengarna) att köpa det här chassit nu när BTX-standarden är på intåg? 🙄
Var exakt vad jag funderade på också...
Köper man ett chassi för knappa 10000:- vill man ju att det ska hålla ganska många år...
Känns som att ett sonata eller liknande, med tysta fläkta, bra kylare och och sen passiv kylning till grafik är en bättre ide för tillfället...
September 27, 2002
August 20, 2001
[NH wrote: Noddan]Tror faktiskt att vi är först, enligt våran kontakt ska vi vara det iallafall och jag har då inte sett någonting någonannanstans. Om bara översättarna gör sitt superbra jobb lite snabbare än vanligt så kan vi nog få rätt ordentlig trafik till den engelska också 🙂
Det har väl kommit ut ett par kortare engelska, och någon japansk, "förhandstitt" i slutet av oktober om jag inte minns helt fel.
Synd att ni inte får publicera några siffror, tar udden av det hela lite 😕
1 Guest(s)