August 22, 2005
Hej alla, förhoppningsvis glada, julfirare. Ni har säkert märkt att NH har varit nere sedan i förrgår men idag är vi online igen.
Jag som skriver nyheten har ännu inte hört något om vad problemet annat än att det helt enkelt verkar vara som så att strömmen till servern av någon anledning pluggats ur.
Men men, nu är vi tillbaka och vi vill önska er alla en God Jul. Vi har artiklar på ingång som var tänkta att ni skulle använda i mellandagsrean men serverkraschen har försenat dem lite. Vi jobbar för fullt på att få upp dem snarast (förhoppningsvis senast imorgon kväll).
November 29, 2001
coalan wrote: NP fick man jultid med la familia. Men hoppas ni har lite grafikkorts råd i artikeln då
En av de två artiklarna är en roundup på 12 grafikkort. 🙂 Vilket i sin tur också leder till en uppdatering av artikeln "Julgrafik".
Den andra artikeln är en recension av ett nForce3 150.
Sitter just nu och gör alla diagrammen men det är så förbannat jäkla tråkigt att jag drar ut på tiden med det hela. hehe och givetvis har ingen tid att hjälpa till.
August 11, 2002
UndaC wrote: [quote=coalan]NP fick man jultid med la familia. Men hoppas ni har lite grafikkorts råd i artikeln då
En av de två artiklarna är en roundup på 12 grafikkort. 🙂 Vilket i sin tur också leder till en uppdatering av artikeln "Julgrafik".
Den andra artikeln är en recension av ett nForce3 150.
Sitter just nu och gör alla diagrammen men det är så förbannat jäkla tråkigt att jag drar ut på tiden med det hela. hehe och givetvis har ingen tid att hjälpa till.
Fan så bra , har letat efter en bra roundup. Vilka sorters kort är det letar efter något för typ 2-2.5k
1 Guest(s)