August 22, 2005
VIA har i dagarna släppt en ny version av deras Hyperion 4in1-drivrutin. Dessa drivrutiner är ämnade för alla VIAs moderkortchipset och är kompatibla med alla Windows-versioner. De nya drivrutinerna är de fjärde som släpps i Hyperion namnet och är nu uppe i version 4.48.
För alla er som sitter med VIA-baserade moderkort kan det vara värt en nerladdning. Mer information om installation och nerladdning finns på VIA Arena.com men vi har även snabblänkar till de nya drivrutinerna här nedan.
:: VIA Hyperion 4in1 v.4.48 (HTTP) ::
:: VIA Hyperion 4in1 v.4.48 (FTP) ::
Det beror lite på hur gamla de driverna du har är. Är det Hyperion driver eller den äldre varianten av 4in1?
Tekniknörd som gillar att träna.
January 20, 2003
Ganska roliga drivrutiner.
Installerade dem sen plötsligt när den når 100% av installationen så slocknar skärmen.
Jag tänkte att den rebootar eller nåt, men inget hände starta om datorn direkt efter windows loggan så blir det blåskårm, sen startar jag om datorn 3 gånger och samma sak händer men 4:e gången är allt som det ska igen 🙂
Frågan är väl om de nu är installerade eller inte?
kan man se nånstans vilken version som är installerad?
March 5, 2002
titta vad som är ändrat i drivrutinerna...
ViaHyperion 4in1448v.exe 2003/6/16 4.48 1.80a 4.41a 1.20 1.3a 1. Fixed setup issue while S-ATA function was disabled under Win9x .
så ni som inte kör win9x behöver inte uppdatera 😉
en sak,
:: VIA Hyperion 4in1 v.4.48 (HTTP) ::
:: VIA Hyperion 4in1 v.4.48 (FTP) ::
står det, båda länkar till samma 😉
Fackamato: Fixat länkarna nu, det var nyhetsscriptet som lekt lite verkar det som.
Flame: Det har du ju faktiskt helt rätt i.. måste trott att det stod 24 juli istället för juni... aja det verkar som det var en nyhet för vissa i alla fall. 🙂
Tobiazzz wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Fackamato: Fixat länkarna nu, det var nyhetsscriptet som lekt lite verkar det som.
Båda länkar fortfarande till samma 🙄
I nyheten är det olika länkar men inte i forumsinlägget. Vårt nyhetsscript funkar inte så bra med forumet vilket gör att inlägget blir väldigt konstigt då man ändrar det i forumet.
May 6, 2001
Anton, det är inte bara du som har gått på den niten, de flesta verkar inte ens gå in på deras hemsida utan får typ nyheter per mejl, alltså inte i fysisk form från hemsidan, sett typ 10 sidor som "annonserat" att 4.48 har kommit ut??? Men jag är alltid flrst med nya programvaror och drivrutner fråga UndaC 🙂
Flame wrote: Anton, det är inte bara du som har gått på den niten, de flesta verkar inte ens gå in på deras hemsida utan får typ nyheter per mejl, alltså inte i fysisk form från hemsidan, sett typ 10 sidor som "annonserat" att 4.48 har kommit ut??? Men jag är alltid flrst med nya programvaror och drivrutner fråga UndaC 🙂
Nä jag har märkt det. Tur att man inte är den enda som är lättlurad. 😀
Det låter ju inte dumt, du får gärna skicka ett litet mail om/när det dyker upp nya driver så vi kan föra budskapet vidare!
2 Guest(s)