August 22, 2005
Om jag inte misstar mig så är det en av våra trognare forumsmedlemmar som vann priset dessutom. Grattis i så fall om det är "vår" CryiQ som vann.
"Efter många sömnlösa nätter, otaliga möten med beslutsångest och häftiga utbrott utnämns härmed vinnaren av Gainward forumtävling. Tyvärr kan vi inte komma fram till någon vettig vinnare beslutar vi att inte utse någon vinnare. Beslutet kan inte överklagas hos någon officiell instans.
Jo förresten, nu hitta vi en lämplig kandidat vid namn Cyriq, honom ska vi ha.
Grattis till vinsten Cyriq, vi hoppas att denna vinst är ditt första steg in i Gainwards värld.
Med vänliga hälsningar
Miro & Tobbe"
Förhoppningsvis ska NordicHardware också anordna någon form av tävling i samarbete med Gainward inom en inte allt för avlägsen framtid.
July 11, 2002
Kan det vara pgr av detta inlägg:
http://www.gainward.se/forum/v.....c.php?t=83
Varför han vann 😉
Grattis !
Lite avis 🙂
January 2, 2002
står iofs här att det skedde genom lottning, men tjaa...antagligen sur för jag inte vann
June 30, 2001
Smirnoff wrote: [quote=Mathias]j**la bluff. Borde aldrig ha registrerat mig.
Fast om du vann ett sådant "Mastodont" kort så skulle din lilla celly inte palla av den 😛
*Lite retsam* :]
Det är ju principen. Står det att man kan vinna om man registrerar sig så räknar man ju med en utlottning.
February 11, 2002
Tror att de lottade, hoppas snarare på det eftersom alla här hoppades på att vinna precis som jag. Sen att jag vann bör vara en ren slump. Inlägget jag skrev var lite ironiskt på gainwards, iallafall så var poängen att varna för vattenblocket så andra inte gjorde samma sak. Får tacka dem som gratulerade, hoppas på att ni andra har samma tur som jag någon annan gång!
June 28, 2001
funny, jag har inte ens hört talas om tävlingen
men betyder inte detta att dom inte kan besluta sig om en vinnare ?
Efter många sömnlösa nätter, otaliga möten med beslutsångest och häftiga utbrott utnämns härmed vinnaren av Gainward forumtävling. Tyvärr kan vi inte komma fram till någon vettig vinnare beslutar vi att inte utse någon vinnare. Beslutet kan inte överklagas hos någon officiell instans.
February 11, 2002
Mind wrote: funny, jag har inte ens hört talas om tävlingen
men betyder inte detta att dom inte kan besluta sig om en vinnare ?
Efter många sömnlösa nätter, otaliga möten med beslutsångest och häftiga utbrott utnämns härmed vinnaren av Gainward forumtävling. Tyvärr kan vi inte komma fram till någon vettig vinnare beslutar vi att inte utse någon vinnare. Beslutet kan inte överklagas hos någon officiell instans.
Det var ett skämt, de lottade ut.
"Om jag inte misstar mig så är det en av våra trognare forumsmedlemmar som vann priset dessutom. Grattis i så fall om det är "vår" CryiQ som vann." Jo minsan är det jag, tackar tackar!
Vet att det inte är så stor tröst för er som inte vann men har själv i stort sett aldrig vunnit så jag vet hur det är.
May 21, 2003
Hej Alla!,
Vinnaren i vår forumstävling är utlottad på äkta teknikervis genom att göra en SQL-query mot phpbb_users tabellen:
SELECT * FROM `phpbb_users` ORDER BY RAND() LIMIT 0,1
Ni får gärna testköra detta kommando mot valfri databas och ändra 'phpbb_users' till valfri tabell, detta kommando tar helt slumpmässigt ut en rad ur tabellen och visar den.
Baserat på en helt slumpmässig ekvation fick vi därför fram CyriQ som vinnare.
Sen att vi väljer att skämta lite om vinnaren kan väl låtas gå, vi försöker lätta upp stämningen så gott det går och hålla en trevlig ton på vårt forum.
Vänliga hälsningar,
Torbjörn J.
November 29, 2001
Hur kan det komma sig att varendaste gång NH eller någon av NHs "vänner" vill ge våra läsare något helt gratis så får vi en hop med sura bittra människor som bara klagar.
Metoden som Torbjörn beskriver att han använt för att slumpa ut en användare är helt korrekt. Jag kan personligen gå i god för honom att de lottade ut användaren som vann.
Hemskt vad folk ska klaga, dela med sig av konspirationsteorier osv. så fort det är en tävling på g. 🙁
1 Guest(s)