August 22, 2005
Igår lottade vi ut de två vinnarna i Creative-tävlingen.Om ni glömt vad vinsten var kan ni få en påminnelse nedan:
[Image Can Not Be Found]
Vi har fått in massor av intressant beröm men framförallt massor av viktig konstruktiv kritik. Några av de mest vanliga klagomålen är att CPU-databasen inte fungerar som den ska, att designen inte riktigt är på topp mm. Ett vanligt önskemål var också att vi ska ha ännu mer recensioner, men framförallt guider, än vad vi har idag.
Vi jobbar redan hårt på att gå de fem vanligaste klagomålen/önskemålen till mötes, ett par av lösningarna är redan här och de andra följer snart.
Vi vill ge ett stort tack till alla tävlande: ni har hjälpt oss att göra NordicHardware ännu bättre men också att få en bättre förståelse för varför vi redan är så pass populära som vi är.
Grattis till "Aftermath" för vinsten av förstapriset (det ni ser på bilden ovan) och grattis till J_Hells för vinsten av andrapriset (ett Audigy 2).
Och sist men absolut inte minst ett stort tack till Creative som bistått med priserna i tävlingen!
June 3, 2001
Grattis! 😀
Vinnarna var väldigt aktiva här.. inte.
Sökte på Aftermath hitta inget inlägg. 😮
J_Hells hade hela 3. 🙂
Det är oftast (alltid?) såna som vinner.. underligt.
Fast dom håller la inte till i forumet utan kollar mycket på recensioner, guider och grejer.
Anar jag lite avunsjuka från min sida..?
JA-A! :bgrin:
January 6, 2003
Gueno wrote: Grattis! 😀
Vinnarna var väldigt aktiva här.. inte.
Sökte på Aftermath hitta inget inlägg. 😮
J_Hells hade hela 3. 🙂
Det är oftast (alltid?) såna som vinner.. underligt.
Fast dom håller la inte till i forumet utan kollar mycket på recensioner, guider och grejer.Anar jag lite avunsjuka från min sida..?
JA-A! :bgrin:
Håller med dig, fast var går gränsen för vem som ska vinna 😀
100 inlägg?
Kan man inte få se vad dom skrev?
June 3, 2001
Självklart inte.
Men är det en sån här tävling vet man ju inte hur länge dom besökt sidan.
Dom kan ju ha besökt den 1:a gången i augusti och vet inte hur det var innan det, om det har blitt bättre eller sämre.
Det var det jag tänkte på, missuppfatta mig inte nu.
Kan säga att 1:a gången jag besökte sidan var 03 Jun 2001.
Kommer fortfarande ihåg hur sidan såg ut.
Det var tider det. 😀
Vill också se vad dom hade för motivering.
October 20, 2003
Bäst att jag säger hej jag också ... samt tackar så mycket för gratulationerna. Oändliga glädje!
Jag läser sidan varje dag sedan väldigt lång tid tillbaka, men har dock inte varit aktiv på forumet. Anledningen är mycket på grund av mitt jobb som gör att jag har NDAs med många grafiktillverkare och är rädd att säga för mycket.
Men nu får jag nog ta mig i kragen och skicka in mina moddar och liknande i alla fall.
Först blir det att leka med nv35:an dock ... mmm mumsiga extensioner ...
August 16, 2003
UndaC wrote: @ J_Hells och Aftermath på grund av lite panikartade cashproblem fick jag aldrig iväg paketen i förra veckan. Jag skickar på måndag eller tisdag istället så senast onsdag, torsdag borde ni ha paketen.
Det är lugnt, har haft en tentamen idag (Tisdag) så det var nog bra att jag inte fick kortet tidigare.. Skulle förmodligen bara grejat med kortet istället för att ha läst på. Men jag hoppas kunna testa kortet till Fredag/Lördag, då blir det filmkväll 😀
October 20, 2003
Kalas, fick just höra att de redan kommit till posten.
Tror bestämt att arbetsdagen tog slut just nu ...
Återkommer när jag lyckats slita mig från lirandet 🙂
- If you really want something in life you have to work for it. Now quiet, they're about to announce the lottery numbers.
August 16, 2003
Har nu fått Audigy 2 kortet, fungerar perfekt. Var bara att montera och starta musiken! 8) Jag är mycket imponerad av hanteringen av låga frekvenser, riktigt bra djup i basen. Har kopplat ut med SPDIF till min förstärkare. De enda som inte kommer att gilla detta är nog grannarna 😀
October 20, 2003
Har också kastat in sakerna i datorn, inga probs och lekte hela söndagen med ljudkortet 🙂
Ett otroligt lyft mot de gamla högtalarna och det inbyggda ljudkortet.
Fläkten på gfx kortet blir nog att byta mot en zalman macka tror jag, det levde om en del.
Men bla fördubblades frameraten i en shadow volume app. mot mitt 4400 kort, så det var riktigt roligt.
2 Guest(s)