Pertan wrote: Gud vad kul.. första tävlingen jag vinner! 🙂 Jag är så himla glad.
Ett stort grattis till dig Pertan! 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
January 2, 2002
gasolin wrote: Grattis Pertan(?) Hittar ingen med namnet Per av de 3 vinnarna, för Pertan är väll ett smeknamn av Per? Jag brukar iaf kallas det, fast har ju även burit smeknamnet Berra, inte så Per-likt kanske 😀
Nja.. Det kommer ifrån Perttula som jag hette innan mamma och pappa gifte sig. Dom andra barnen på lekis kunde inte uttala perttula så det blev pertan istället!
Anton aka [NH wrote: Woxxman]
Ett stort grattis till dig Pertan! 😀
Tackar så mycket.
Om allt går som det ska borde priserna dyka upp i slutet av denna veckan då de idag skickas direkt från ABIT till vinnarna.
January 6, 2003
gasolin wrote: wee, fick mailet nu! 🙂 fast stod inte vilka man hade rätt/fel på ? om det är lätt att fixa så fixa 😀 som sagt, alltid kul och veta och uppdatera sitt vettande 🙂
Jodå, det stog vilka man hade rätt och fel på!
Hade nämligen alla rätt 8) 😀
NH-crew: Hur många var det som hade alla rätt? Hur många var med och svarade på alla frågor?
Vi ska finslipa layouten på mailet tills nästa gång men det verkar ju i alla fall funka. Ska även se om vi kan fixa med de individuella svaren också men det var lite mer jobb bakom tydligen. Tyvärr så är jag ingen scriptare själv så mer än så kan jag inte säga tyvärr. 🙂
2 Guest(s)