March 17, 2001
Jag har någon konstig bugg som gör att Windows Media Player ej startar automatiskt när jag dubbelklickar på en filmfil.
Då jag letade efter en ersättare hittade jag Crystal Player som var rätt bra.
Hur som helst så har jag nu avinstallerat både Winamp 2.91, Crystal Player samt SLDcodecpack (film codecs) och ersatt dessa med Winamp 5.0 beta 1.
Jag är nöjd!
April 4, 2003
den total äger ju när man drar ut den så man får upp dom där flashiga greorna som blinkar 😀
se bild 8)
December 6, 2001
diskoren wrote: För uppspelning av film rekommenderar jag nog Media Player Classic istället för WMP.
Tack för länken. Snabb, enkel och funktionell; helt klart min stil. Synd bara att det inte finns brightness inställningar.
Någon som vet om bildkvalitén skiljer sig något mellan olika spelare?
May 15, 2003
December 10, 2002
DeepBlueMagic wrote: 1... 2... 3... 5...? Nytt sätt att räkna :D,
2+3 = 5 ?? =)
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
ando wrote: Är det bara jag som har märkt en förbättring i ljudet? Eller så inbillar jag mig bara!
Det är bara du... 🙂
Nä men så länge du inte gjort några ändringar på equalizern ska det vara identiskt ljud då det fortfarande är samma mjukvara för ljuddelen sedan v2.9 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
Ska jag vara ärlig är det flera som fått för sig att ljudet varit annorlunda men utvecklarna nekar i alla fall. 😀
Edit: Gueno det heter Barbie color theme... 8)
January 6, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Ska jag vara ärlig är det flera som fått för sig att ljudet varit annorlunda men utvecklarna nekar i alla fall. 😀
Edit: Gueno det heter Barbie color theme... 8)
Det är kanske vi som hade helt konstiga inställningar på EQn innan 🙂
Nej, jag har pratat med 4-5 kompisar som har sagt samm sak faktiskt!
Ja vem vet... utvecklarna kanske bara försöker förvilla användarna.. måste ju ha lite kul de också.. 😉
February 21, 2003
Sardaukar wrote: Kan nån förklara för mig varför winamp är så bra??? Jag använde det för typ 3-5 år sen när det inte fanns nåt annat, men nu går det väl lika bra att köra windows media player??
Jag föredrar också WMP 9. Älskar funktionen att ha spelaren nere på aktivitetsfältet 😀
June 30, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Sardaukar]Kan nån förklara för mig varför winamp är så bra??? Jag använde det för typ 3-5 år sen när det inte fanns nåt annat, men nu går det väl lika bra att köra windows media player??
Jag föredrar också WMP 9. Älskar funktionen att ha spelaren nere på aktivitetsfältet 😀
Kan man med winamp också.
1 Guest(s)