February 21, 2003
Mathias wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Sardaukar]Kan nån förklara för mig varför winamp är så bra??? Jag använde det för typ 3-5 år sen när det inte fanns nåt annat, men nu går det väl lika bra att köra windows media player??
Jag föredrar också WMP 9. Älskar funktionen att ha spelaren nere på aktivitetsfältet 😀
Kan man med winamp också.
Jaså? Hur då?
June 30, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Mathias][quote=Ogrebeast][quote=Sardaukar]Kan nån förklara för mig varför winamp är så bra??? Jag använde det för typ 3-5 år sen när det inte fanns nåt annat, men nu går det väl lika bra att köra windows media player??
Jag föredrar också WMP 9. Älskar funktionen att ha spelaren nere på aktivitetsfältet 😀
Jaså? Hur då?
I preferences under display.
February 21, 2003
Mathias wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Mathias][quote=Ogrebeast][quote=Sardaukar]Kan nån förklara för mig varför winamp är så bra??? Jag använde det för typ 3-5 år sen när det inte fanns nåt annat, men nu går det väl lika bra att köra windows media player??
Jaså? Hur då?
I preferences under display.
Nä då lägger den sig ju i system tray vid klockan. Jag vill alltså att den ska ligga som WMP gör här:
http://www.danielogren.se/desktop.htm
3 Guest(s)