Det omåttligt populära programmet Winamp har nu äntligen fått en uppföljare. Winamp2 har funnits ute länge och varit ett av om inte det mest använda programmet på marknaden för MP3-uppspelning. Winamp3 har nu efter över ett år av beta-versioner äntligen blivit klart och den första fullversionen finns alltså ute nu. Med nyheter som freeform (Skins har inga fysiska gränser) och möjligheter att spela upp videoformat ser detta ut att vara en värdig uppföljare. Läs mer om Winamp3 på Winamp.com.
Ladda ner Winamp3-Full här.
Tack till Tobias för tipset.
Tekniknörd som gillar att träna.
September 5, 2001
Dannoo7 wrote: Jaaaa visst e det kanske snyggt... MEN VARTFAN HAR DOM GJORT AV JUMP TO !?!!??!?!?!!??!!?!?!?!!?!?? HATA!!!!
SANT!!
de har tagit bort skitmånga bra funtioner nu, jump to, pluginstöd osv osv
Inget jag kommer röra förrän det har minst alla funktioner som wa 2.x har
June 28, 2001
jump to ?
jo visst fattas det mkt bra krafs , tex plugin stödet och lite annan skit man kan ställa in, krashat ett par ggr för mig redan, testa o lägg 7000 låtar i playlisten på en gång.
diggar den genomskinlighets saken , synd att den inte täcker playlisten . :arg:
hadde ju hoppats på lite bättre program om det tagit 3 jävla år att skapa,
tyckte det stog att dom inte skulle fixa den mer , läste jag fel?
den käns ju inte komplett.
Klockenstein wrote: Skiten bara hänger sig juh när man lägger till playlists eller lägger in många MP3, många bra funktioner också borta, kasst!!!
Jo det har jag också märkt faktiskt.. tycker att de verkligen borde löst så "enkla" buggar innan finalreleasen faktiskt.. 🙁
Men det verkar ju som vissa inte har några problem alls med det så det kanske bara visar sig på vissa maskiner. Aja det lär väl snabbt komma uppdateringar då vi inte är de enda som har problem. Jag har för övrigt väntat väldigt länge på winamp med freeform.. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
May 24, 2002
hummm det ska finnas en plug in till 3.x som manna aväde 2,x plug in på
nå som vet var ??? 8)
btw angående winamp 3 inget fel hitils här & den är snyg me 😀
för visso så startar den inte lika snapt som 2 men.
det är tagit nåt/nåra år nu & göra den. nu ska dom se till att den blir stabil me dara 🙂
April 16, 2002
Alla som sätter ljudkvalité före massa finesser och krimskrams inte bara bör, utan SKALL testa CoolPlayer .
Vill ni ha maximal kvalité ut ur CP bör ni sätta den på Cooler Wave Mapper.
Det finns en mängd skins även till denna player (inte lika många som till WinAmp, av förklarliga anledningar).
Kom ihåg att detta är ett OpenSource program, och det finns några uppenbara buggar.
Men testa iaf! Kom inte och klaga på mig om progget crashar lr lever rövare. Skriv en rad till skaparna istället, så fixar dom det till nästa release.
1 Guest(s)