August 22, 2005
Det gick några rykten om att X800-korten från ATi skulle säljas tillsammans med Counter Strike 2. Vi har börjat få in några retailexemplar nu och ett av korten skvallrar lite om vad vissa sidor kanske blandat ihop med CS2:
[Image Can Not Be Found]
Vi har en ovanligt stor recension på gång där vi går på djupet vad det gäller ATi och nVidias nya kort och som ni ser ovan har vi också lyckats håva in några retailkort.
Med lite tur kommer vi bli först ut med en recension på ett GeForce 6800 "icke-Ultra" dvs. versionen av 6800 med 12 pipelines. Även det ett retailkort givetvis.
January 4, 2003
Bogus^ wrote: CZ är ju faktiskt MYCKET snyggare än vanliga 1.6... men ändå.. jag skulle heldre vilja ha HL2-kupong
De var väl endå att ta i lite för mycket. CSZ känns som HL multiplayer en CS, har själv klarat hela och, man kan inte enns sätta hs på botarna i singelplayer, men det kanske är fixat i patchen vad vet ja.
Om det stämmer att dem satt CSZ med dagens värstingkort så är det årets misstag. Kanske ett tecken på att HL2 inte kommer till sommar iaf.
January 20, 2003
Boomhauer wrote: Brukade ju lira CS på ett gammalt TNT 1-kort och det flöt alldeles utmärkt på hög upplösning. Herregud.. Helgerån!
"brukade" , visst fan går det, men om man kör max kvalite på allt dvs kantujämning o shit så ser man saker som inte ens är möjligt med så gamla kort.
Och visst kräver spelet mer än t.ex 1-1.5 versionerna gjorde osv.
Och "flyta" har fått en hel ny mening också nuförtiden 😀
January 13, 2004
Guufi: Jag körde det på en dell P2 450mhz och TNT 1 och det var maxade detaljer tack vare openGL. Flöt BRA alltså, hackade aldrig, inte ens när man gick in i ett moln av flertalet rökbomber trots att rökdetaljen var maxad. Kantutjämning stöddes väl inte ens av HL (eller av TNT heller för den delen)? Jag körde inte med det iaf 🙂
edit: det var lite äldre versioner av cs. de kanske kör lite mer högupplösta texturer etc nu. men upplösningen var 1024x***
April 20, 2004
Skulle undra om NH har missuppfattar ang CS2 med X800 serien,eftersom det är juh Condition zero och det är inte officiellt Cs 2,utan bara nytt med singel,bots version?
Eftersom i en interview säger själv Gabe Newell att han ska planera ett Cs2 mod men efter en lååång semester efter att ha slutfört Hl2.
June 17, 2002
I artikeln står det CS 2 o på bilden CZ... Hmmm... 🙄
Fan.. tom jag skulle kanske kunna tänka mig att lira CS 2... Faktiskt.. såg rätt tufft ut med sjyssta ljud oxå på HL2 demo filmen.. från E3...
Fast.. blir det ett fjortisspel som vanliga CS så kan det dra åt helvette... alltså om det e lika dåligt med realismen o så som småungarna tycker e skitcoolt...
November 29, 2001
Gubbar, ni som tror att det är jag som missförstått något får nog läsa nyheten igen. Jag säger att ryktet om att X800 skulle skeppas med CS2 var felaktigt och att kanske detta paket är förklaringen: ryktet kanske uppstod genom att folk fick höra om att vissa X800 skulle skeppas med CSCZ helt enkelt.
Har läst nyheten ett par gånger nu och ser inte hur man kan missförstå vad jag syftar på. 🙂
"Vi har börjat få in några retailexemplar nu och ett av korten skvallrar lite om vad vissa sidor kanske blandat ihop med CS2:"
January 4, 2003
MULLVADEN wrote: I artikeln står det CS 2 o på bilden CZ... Hmmm... 🙄
Fan.. tom jag skulle kanske kunna tänka mig att lira CS 2... Faktiskt.. såg rätt tufft ut med sjyssta ljud oxå på HL2 demo filmen.. från E3...
Fast.. blir det ett fjortisspel som vanliga CS så kan det dra åt helvette... alltså om det e lika dåligt med realismen o så som småungarna tycker e skitcoolt...
Det va inte heller CS2 dem vissade på videon (han sade det själv tillomed), de va CS på HL2 motorn helt enkelt, CS2 är en helt annan femma.
October 22, 2002
vart kan jag få tag på den videon?
hitta den här:
http://www.fz.se/filarkiv/down.....e32004.zip
1 Guest(s)