April 17, 2005
Xbox 360 fortsätter att sätta griller i huvudet på världens konsolspelare. Microsofts förmodade bundsförvant Ourcolony.net har nämligen belönat dess medlemmar, som svarat rätt på det senaste puzzlet, med en bild på vad som förmodas vara av själva spelkonsolen. Till skillnad från tidigare rykten är det inget Apple-vitt färgschema som gäller utan det verkar vara gråmetallic och silverfärger som gäller för Xbox 360.
Bilden som man släppt är tagen ur en något mystisk vinkel och kan kanske visa toppen av konsolen. Förmodligen när den står på högkant vilket Xbox 360 ska kunna göra. Det spekuleras i om "huven", med det silvriga handtaget?, är den extra hårddiskmodul som ska kunna kopplas in i konsolen.
[Image Can Not Be Found]
Inga uppgifter är såklart officiella men det märks att lanseringen börjar komma nära då flera uppgifter per dag dyker upp kring Xbox 360.
Källa: TeamXbox
Delph1 wrote: Vill nog påstå att det silvriga är släden. Det är nog fronten du ser från sidan stående. 😉
//Andreas
Det skulle kunna vara släden, men jag är ganska övertygad om att det inte är fronten.
Först och främst finns det ingen logotyp eller liknande, vilket det garanterat kommer finnas på fronten. Sedan tror jag inte man konstruerar den så att man ställer den på "baken". Där lär alla kablar och fläktutblås sitta vilket gör det väldigt svårt att få denna konstruktionen att funka praktiskt.
Sist men inte minst ser det verkligen ut som att det är en påfäst del denna metallicfärgade kåpa, och fronten tror jag inte kommer gå att tryckas av och på.
Eller så är vi totalt grundlurade och detta är ett foto av... vad som helst? 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
November 27, 2003
Ah, Ja jo jag är med på hur du tänker.
Jag tänkte så att man vrider bilden 90 grader medurs så har vi kanske fronten där och sedan har vi kanske loggan ovan på, ungeföär som orginalet har.
Vid "nätet" närmast har vi ju även en liten knapp vad det ser ut. skulle kunna vara så att den öppnar "nätet" och avslöjar USB-kontakter och dylikt?!
eller rent av så går hela denna seidan upp? :-k
En svart pinne som sticker ut långt där borta också?
//Andreas
1 Guest(s)