April 17, 2005
Xbox 360 har äntligen blivit officiellt lanserad och trots att vi är en hårdvarusajt och egentligen inte en dedikerad spelsajt känns det helt rätt att följa Xbox 360 på nära håll. Aldrig tidigare har vi sett en spelkonsol som erbjuder en sådan bred funktionalitet där TV-spel bara är en stor del av ett ännu större allt. Under natten har MTV sänt sitt lanseringsprogram för Xbox 360 i USA och i samma stund som detta skedde dök all världens information upp om Xbox 360. Vi kommer under dagen serva er med all intressant information kring denna multimediamaskin och för dem som inte finner Xbox 360 intressant kan vi bara be om ursäkt. Först ut har vi Microsofts officiella pressrelease och en mycket högupplöst bild på själva konsolen, Xbox 360.
Xbox 360 har för övrigt fått sin egen hemsida som inte helt överraskande heter Xbox360.com. Där kommer mer information dyka upp under framtiden men redan nu finns det alltså gott om godsaker att vräka sig i. Här nedan har vi en högupplöst bild av Xbox 360 och den tillhörande trådlösahandkontrollen.
[Image Can Not Be Found]
December 25, 2000
Etheral wrote: haha, vilken j**la ripoff på Gamecubes handkontroll
Microsoft är sin vara trogen att kopiera saker 🙂 Fast jag bryr mig inte, det är ju inte Revolutions kontroll de kopierat och jag kan hoppa upp och sätta mig på att Revolutions kommer att vara en förbättring av GCns (hur man nu kan förbättra den men men..)
1 Guest(s)