April 17, 2005
Xbox 360 kommer lanseras på en glödhet konsolmarknad inom mindre än två månader, den 2 december i Sverige. I princip alla analytiker har förutsett att Xbox 360 kommer säljas slut inför julhandeln. Man räknar helt enkelt med en så pass hög efterfrågan att det inte ska vara möjligt för Microsoft att möta denna den första månaden. Tidigare har man uppskattat att MS skulle få ut runt 2 miljoner Xbox 360 konsoler världen över under 2005. Nu har dock analytiker ändrat dessa siffror till 1.4 till 1.6 miljoner enheter, med andra ord betydligt färre än väntat. Enkel matematik säger att det kommer bli betydligt svårare att få tag på en Xbox 360 konsol under detta året och för dem som absolut måste ha en kan det bli en dyr historia då man väntar sig att speciellt eBay kommer svämmas över av löjligt prissatta Xbox 360 konsoler.
Källa: CNN
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1]
Vi kommer inte göra om samma misstag som vi gjorde med XboX
Det där uttalandet börjar bara låta löjligare och löjligare 😛
//Andreas
Nja...en rad nya misstag lär nog ske ska du se. 🙂
😀
Jag hoppas inte det. Det är mycket som inte verkar gå MS väg just nu och det vore faktisk tråkigt om de skulle ställa till det för sig själv även om jag är rätt ointresserad av just denna konsol.
//Andreas
March 23, 2003
Tur man förbokat säger jag ..fast visst så låter det ju jämt och det är väl en strategi för att försöka upptrissa skiten ännu mer!
Äntligen kan man börja få njuta av lite högre upplösningar än hittils varit möjligt och vem vet då kanske man kan börja ser vad som händer på skärmen för 1 gångs skull
1 Guest(s)