April 17, 2005
Xbox 360 lanserades i Nordamerika för ett par veckor sedan and för ungefär en vecka sedan i Europa. Eller konsolen åtminstone. Många konsumenter har uttryckt stin besvikelse över de spel som finns, inte bara att dom är få utan också att konsolen kanske främsta säljargument, grafiken, har visat sig vara långt ifrån så imponerande som man väntat sig. Men ni bör knappast kasta in handduken redan för det är intressanta titlar på väg. Ni som känner er osäkra eller oroliga över ert Xbox 360 inköp så har GameSpy publiserat en artikel som ni bör ta en närmare titt på.
March 11, 2003
Man kan ju gissa på att en hel del av klagomålen kommer från folk som sitter och spelar på sin vanliga lågupplösta TV. En bekant köpte 360:an förra veckan, och ringde och gnällde i besvikelse. Jag frågade honom vilken upplösning han körde, och då frågade han undrande vad jag menade. Jag omformulerade mig, och frågade vilken TV han använde, och det visade sig att han satt och spelade på 15":aren de har i sovrummet...... 🙄
December 12, 2005
Testdrive's online funktion ser lovande ut, får se hur det utvecklar sig.
Oblivion dregglar jag över sen länge.
Darkness serien diggar jag, kan bara hoppas att spelet bli grymt bra.
Roflmao är allt jag kan säga till wolfenstein bilden 😛
Ninety-nine Nights, ja vad ska jag säga, spöa hundra fiender samtidigt, yesch pleasche.
Halo 3, varför inte ?
May 12, 2005
Redfaction wrote: FPS spel suger ju rejält på Xbox och likaså på 360, testade Call of Duty 2 som äger på PC till 360 här om dagen och fan vilken dålig kontroll man hade.
Ja, och jäklar vilken överrepresentation av fps det är i 360's spelportfölj. Nä, det är väl inte mycket mer än Oblivion och ev. ett och annat till spel som talar för boxen...och de spelen kommer ju ändå på pc i überHD.
March 2, 2005
denstore wrote: Man kan ju gissa på att en hel del av klagomålen kommer från folk som sitter och spelar på sin vanliga lågupplösta TV. En bekant köpte 360:an förra veckan, och ringde och gnällde i besvikelse. Jag frågade honom vilken upplösning han körde, och då frågade han undrande vad jag menade. Jag omformulerade mig, och frågade vilken TV han använde, och det visade sig att han satt och spelade på 15":aren de har i sovrummet...... 🙄
jag spelar på min 30" tv i mitt sovrum (ej hd) och ja vet inte om de kan stämma men alltså när jag jämför (har gamla xbox också) så ser inte allt så streckigt ut som förra boxen.. man ser inte alla pixlar och streckiga kanter lika mycket, vet inte om det är för att boxen har "anti-aliasing" men skillnad tycker jag att det är iaf!
2 Guest(s)