June 16, 2008
Hejsan allihop!
Ja.., jag hakar på med ett resultat som jag fick med:
EVGA 790i (det tjuter om brädan 🙂
E8500@4760 kyld av en Thermalright 120 och ett par fläktar. 🙂
GSkill DDR3 1800
Ati 3870X2 "out of box"
Zalman 1000W
Tycker att dessa luft benchar är mycket roliga och kommer givetvis att komma med mer resultat.., måste det för Blossa kommer köra om mig å det snaraste! 🙂
Lycka till alla!
[Image Can Not Be Found]
http://service.futuremark.com/.....05=4317469
[Image Can Not Be Found]
June 16, 2008
June 16, 2008
.., kämpar på och hittar lite saker här och där..:-)
[Image Can Not Be Found]
June 16, 2008
.., hittar lite mer här och där.., största problemet är värmen på prollen.., svårt med booten in i OS.
790 brädan tycker säkert att jag är en plågoande av sällan skådat slag.. 🙂 Av någon anledning gillar den inte hela multis.., utan jag får forcera fsb ur den istället!
X2 kortet är helt out of box och tyvärr kan jag inte löda dit en massa saker då det är lånat.
[Image Can Not Be Found]
June 8, 2006
June 16, 2008
June 16, 2008
@ Blossa.., det fixade sig med lite mer på kortet.., kortet fortfarande helt out of box.., vi får se vad som finns kvar.. 🙂
Till fruns stora förtjusning drog en värmebölja in över Skåne igårkväll.., jag har svårt att dela hennes glädje.., 🙂
[Image Can Not Be Found]
November 24, 2004
June 16, 2008
Tack! 🙂
Det sitter en hel del i minnena.., får man med sig dom med rätt timings så blir det ganska bra.., mycket testande och pillrande.., 🙂
Det finns en liknande tråd på XS forum.., där gällde det 2k01.., ruskigt roligt och väldigt skönt när man som i denna tävling slipper se mipmap/hp resultat! 🙂
June 16, 2008
.., tråden somnar lätt när man inte håller liv i den.., sitt nu inte och håll på era resultat tills 23.59 inlämningsdagen för sista resultat.. 🙂
Jaja.., här kommer en liten men god ökning.., jag försöker att verkligen hitta mer kräm i denna rig.., det finns där men är knepigt att hitta.. 🙂
[Image Can Not Be Found]
June 16, 2008
Här kommer mitt sista bidrag! Mer klarar inte denna rig.. 🙂 (eller jag)
E8500 also TRUE 120
EVGA 790i
Ati HD3870X2 out of box
GSkill DDR3 1800
Zalman 1000
[Image Can Not Be Found]
http://service.futuremark.com/.....05=4328723
Inte mycket att sätta emot GX2 i Canyon Flight 😀
Skoj detta.., mer av detta vill vi ha!
June 16, 2008
June 8, 2006
June 16, 2008
Tack! :-).., jag fick inte mer fart i kortet.., resten av hw´n gick på knäna.., men kuuuuul e detta! 🙂
Hoppas det kommer mer sådana här tävlingar och att fler deltar.., Hatten av för de som definitivt inte har med tätstriden att göra men deltar i allafall.., de förtjänar ett pris bara därför.., !
November 24, 2004
January 12, 2007
OC@netgiganten wrote:
Hoppas det kommer mer sådana här tävlingar och att fler deltar.., Hatten av för de som definitivt inte har med tätstriden att göra men deltar i allafall.., de förtjänar ett pris bara därför.., !
Jag håller med... jag tycker den här typen av tävlingar e bra för då kan fler ställa upp och så.. jag och en kompis klockade lite men vi kom till Knappt 30K då processorn led av värme slag.. Våran E8400 i 4600MHz gick igenom edmark i 120 grader CELSIUS..... :burn:
Men vi hade inte förberett oss och blev lite av en slump.. men bra gjort av er
2 Guest(s)