November 18, 2003
Fackamato wrote: Jag införskaffade nyss en 1520, och är mycket nöjd. Snygg och bra prestanda (jag skaffade med T8300, 8600GT, 3GB RAM, 250GB, DVD+RW). Rekommenderas, dom är prisvärda. Kolla om det finns rabattkod (.se), eller några erbjudanden innan du köper den!
Du menar Xps 1530?
Hur tycker du den funkar då?
Batteritid, ljudnivå?
March 5, 2002
Snowman89 wrote: Du menar Xps 1530?
Hur tycker du den funkar då?
Batteritid, ljudnivå?
Nej jag menar 1520 :), jag köpte den på Dell Factory Outlet: http://www1.euro.dell.com/cont.....=betafrbsd
Där kan man göra många fynd! Datorerna är helt nya och kommer med samma garanti som "vanliga" Delldatorer.
Datorn fungerar bra förutom att jag har ett ljudproblem, det hackar till med jämna mellanrum i typ 10ms, så det är rätt störande. Har dock uppdaterat ljuddrivrutinerna nu, så det borde vara löst (har inte kollat så noga). Är sjukt nöjd med den, särskilt för priset (betalade 700 euro). Ljudnivån stör jag mig inte på, men det beror väl på vad man gör. Spelar man spel så har man ju ljud och då tänker man väl inte på fläktljudet, som f.ö. är ganska lågt. Batteritiden har jag inte hunnit kolla än, kör den inkopplad just nu. Snygg är den också. Vit. 🙂
[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)