September 9, 2009
[Image Can Not Be Found]
Det är här ni ska lämna er motivering på max 50 ord för att ha chansen att vinna en ASUS X53T!
För er som är nya på vårt forum glöm inte att ni måste ha minst 5 foruminlägg innan tävlingens slut 22 april klockan 18:00. Detta är främst för att premiera våra trogna och aktiva medlemmar på NordicHardware. Självklart räknas inte spam och icke-konstruktiva inlägg. Vid tävlingens slut kommer vi lotta fram en vinnare, och man har en vecka på sig att svara på det PM vi skickar. Skulle vi inte få något svar efter en veckas tid drar vi fram en ny vinnare, så det är därför viktigt att hålla koll på inkorgen vid tävlingens slut.
Att kommentera eller kritisera andra användares bidrag är förbjudet och kan innebära diskvalificering. Dessa kommentarer kommer att raderas och leda till en varning, upprepning kommer att resultera i en veckas semester från NHW.se (det låter så mycket trevligare än avstängning! :bash: ). Vi gör alltså vårt bästa för att hålla tråden till ämnet, vilket är motiveringar för chansen att vinna en bärbar dator!
April 20, 2002
Motivering till varför jag borde vinna denna fina laptop:
"sjunger på sista versen" - uttrycket passar min stationära perfekt. Jag vågar inte stänga av den längre, den varnar för trasig fläkt och meddelar fel på minnet konstant. Sjukskriven och kyrkråttefattig har jag ALDRIG råd med dator.
Födelsedag den 24e April också!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 9, 2012
Jag har varit sjuk i över 3 år, har fått en kronisk sjukdom. I Förhoppning om att bli frisk ska jag träffa läkare utomlands och spendera 3 månader i ett rum utan radio, tv eller något liknande. Att få ta med dig en dator dit vore en fröjd som skulle få dagarna att gå mycket fortare.
Men jag blir glad vem som än vinner jag hoppas att den som behöver den mest får den
June 3, 2011
February 19, 2004
Men kolla, en tävling det är
Bäst jag kommer på något bra att skriva här!
Så min dator är något svag
Nej, den är faktiskt av sämsta slag!
Men som en trogen nörd
Så är det Linux som jag kör!
Så delarna är ganska passè
Men Nordichardware fungerar, tur dé
Nu jag hoppas att en vinst tar vid
Trots att mitt nöd-rim förstört din tid!
Kram Ang! *Håller tummarna 😀
December 11, 2009
Med många härliga år på NH så har jag lärt mig mer om datorer och ny teknologi än jag någonsin kunde ha önskat av skolan.
SMPC har också varit en otroligt spännande och intressant upplevelse med de härligaste och mest trogna användarna jag någonsin skådat i ett forum, ALLA svar man får är otroligt seriösa och hjälpsamma. CeBiT 2009 med Anton och MeanMachine var en otrolig upplevelse, samt hjälpt Mean med att Filma på Dustin Expo åt NH har varit otroligt kul!
May 14, 2003
Det kalla regnet öste ned och spolade av kniven som var rödfärgad. Kniven kändes fortfarande varm i handen. Adrenalinet måste ha spelat mig ett spratt, när jag i korta glimtar kunde skönja en annan värld, som tycktes framträda i det kompakta regnet. Med ett ryck vaknade jag upp framför datorn....
April 11, 2012
Råkade ut för inbrott för två veckor sedan, blev av med min Nikon D90, diverse objektiv samt min trotjänare till notebook, en Asus UL30JT. Så denna ASUS X53T hade verkligen uppskattats som ersättare.
Bild på den insparkade dörren... 🙁
Är fortfarande förundrad över att fackamato lyckades sova igenom allt i rummet intill ca 10m från den insparkade dörren.
June 18, 2010
Motivering till att jag borde vinna denna fina Asus Laptop:
Jag köpte för ca. 4 år sedan en Asus G2S för alla mina sommar jobbs pengar men strax efter garantin tagit slut så gick den sönder och jag har inte haft råd att köpa en ny laptop pga sparande till Lägenhet.
Må bäste motivering vinna!
June 11, 2009
Motivering
Har tyvärr inte fem foruminlägg som tävlingen kräver, men på äldre dagar när "NH" nästan enbart var ett Counter-strike forum så hänge jag här ofta, dock så läser jag alla nyheter varje dag. Skulle behöva en ny laptop då min Amilo A1630 har gjort sitt och passar bättre som dörrmatta.
September 6, 2001
Min äldsta dotter fyller 7 år snart och det börjar bli dags att hjälpa henne att bygga upp ett ordentligt teknikintresse. Problemet är att för att hon skall kunna börja programmera arduinos och annat skoj så behöver hon en egen dator.
Min dator ockuperas mestadels av mina studier så där får hon inte sitta ofta.
1 Guest(s)