November 1, 2006
Skulle bespara mig mödet att släpa runt min vråltunga, klumpiga stationära dator när det vankas LAN. Speciellt nu när Diablo 3 nalkas. Sedan vet vi ju alla hur "pain in the ass" det är att försöka trassla ut alla kablar som skall med. Åh, bespara mig från denna missär.
October 11, 2003
Jag är frisk som en nötkärna, lyckligt lottad med att precis ha fått ett nytt jobb, just köpt en ny bra dator, är omgiven av alldeles för goda vänner och känner mig sällan ensam. Livet är gött! Därför vill jag vinna denna dator, så jag kan ge bort den till en av mina käraste vänner som inte har det fullt lika gött!
May 5, 2006
Jag är en trogen NH fan och besöker hemsidan varje gång jag sätter på datorn, detta har jag gjort i princip sedan jag kunde använda internet, jag behöver en ny dator så jag kan snabbare komma in på NH och läsa nyheter och nya inlägg, om jag vinner datorn så ska jag ge min nuvarande dator till min fattiga kompis som lever på aktivitetsstöd och äter bröd med bregott hela dagarna.
November 21, 2011
En bärbar dator skulle vara en stor hjälp i mina studier (främst programmering). Det vore smidigt (läs: underbart) om man kunde ta hem arbetet efter skolan och när man kommer hem, enkelt fortsätta där man slutade.
Vore också guld att ha med på föreläsningar/genomgångar! Och D3 därimellan 😉
1 Guest(s)