September 2, 2014
Tjenare det är så att jag kikade in på Elgiganten i hopp om att hitta en laptop till bra pris,det visar sig att de just nu har rea på dessa två Jämför produkter - Elgiganten
Frågan är då eftersom att jag inte kan något om laptops, vilken väljer jag?
De behov som jag önskar uppfylla är att att kunna spela League of legend och Cs go. Annars i övrigt är det tänkt att surfa,streama lite musik och film på den.
Enklast sagt kanske är,vilken är bäst för spel!? Tror ni det skulle gå att spela ett spel som arma 3 på någon?(inget krav)
Har ni någon annan kandidat till samma pris som ni anser är bättrer så får ni gärna tipsa 🙂
Mvh Jesper
August 17, 2001
Jag skulle tro att de presterar ganska lika i spel, men jag skulle valt Lenovon enbart eftersom den har 1080 skärm. 1366x768 på 15" är inge roligt alls. Enda fördelen med lägre upplösning på skärmen med såpass långsamma grafikkort är ju att du antagligen kommer kunna spela i skärmens native upplösning. Det kan du tyvärr glömma med en en 1080 skärm. Men allt annat blir mycket roligare med 1080.
September 2, 2014
February 8, 2015
Lenovon skulle jag rekommendera! I5a och 8 Gb ram är ju helt okej, o att gamea på ett 820, well det funkar ju. O en 1080p skärm är alltid bra 😀 🙂 men jag tycker iallafall att Lenovon är ett ganska självklart val. Skulle slå till på den om jag var du! Men har ett annat förslag om du vill gibba lite kraftigare spel skulle en Acer Aspire V3 772G rekomenderas, 7500 på Proshop är ett kap 🙂
1 Guest(s)