August 22, 2005
Undrar om någon har erfarenhet av en 10 000rpm hårddis, tex denna...
https://ssl.itbutikken.dk/defa.....renr=41270
Är den högljudd?
Hur mycket snabbare ger dessa extra RPMén egentligen.
Kan det va värt o köpa en sådan o lägga C: och även spelpartitionen på den?
(Sen en annan sak. Läste om en dvdbrännare som klarade av o bränna duallayer skivor. Va ä det för nått?
Har du 2st lager så man kan bränna 2X4,7gb?
Vad kostar isf dessa o vart kan man få tag i dem?)
August 16, 2002
MacDaddy wrote: Undrar om någon har erfarenhet av en 10 000rpm hårddis, tex denna...
https://ssl.itbutikken.dk/defa.....renr=41270
Är den högljudd?
Hur mycket snabbare ger dessa extra RPMén egentligen.
Kan det va värt o köpa en sådan o lägga C: och även spelpartitionen på den?(Sen en annan sak. Läste om en dvdbrännare som klarade av o bränna duallayer skivor. Va ä det för nått?
Har du 2st lager så man kan bränna 2X4,7gb?
Vad kostar isf dessa o vart kan man få tag i dem?)
sök på review +WD raptor på google
dvdbrännarn kostar inte så mycket, men skivorna kostar jääävligt mycke... och ja, man kan bränna 2x4.7gb... nu kan man alltså bränna av en dvd-film direkt... men det är olagligt, jag säger bara att man kan
October 7, 2002
keffing wrote: dvdbrännarn kostar inte så mycket, men skivorna kostar jääävligt mycke... och ja, man kan bränna 2x4.7gb... nu kan man alltså bränna av en dvd-film direkt... men det är olagligt, jag säger bara att man kan
Vadå olagligt? Du har rätt att göra en kopia för personligt bruk? Det står i upphovsrättslagen?
April 13, 2004
Extatic wrote: [quote=Farbror]Jag har me en raptor och om du inte vill ha några ljud alls nästan så e det inget för dej men om lite ljud(Mer än vanliga diskar)inte gör nått så ska du ha en raptor bra prestanda och värt pengarna enligt mej...
skriv så man förstår för fan
"Jag har med en raptor, och om du inte vill ha några ljud alls så är det inget för dig. Men om lite ljud (mer än vanliga diskar) inte gör nått så ska du ha en raptor, bra prestada och värt pengarna enligt mig."
Vad var det du inte förstod?
1 Guest(s)