November 4, 2003
haha...är detta smart lr ska jag köpa nått annat roligt för pengarna..vad skulle jag kunna få istället tro??
------------------------------------------------------------------------------
Far Cry - PC [2004-03-26] 1 st à 359 kr
Battlefield Vietnam - PC [2004-03-25] 1 st à 429 kr
Unreal Tournament 2004 - PC [2004-03-19] 1 st à 399 kr
Counterstrike - Condition Zero - PC [2004-03-15] 1 st à 249 kr
Frakt: 69kr
Summa: 1505kr
------------------------------------------------------------------------------
Från Webhallen...skulle ev skickas i ett enda paket i början av April...ifall jag beställer så att säga 😀
January 20, 2003
bloodman wrote: är du galen Condition zero ? det spelet hade jag inte tagit emot gratis ens,, död åt det!!!!!
Han har nog ett skäl varför han köper spelet, ja kanske han tillochmed kommer att gilla spelet, vem vet ?
Förfan verkar om någon säger ordet cs så ger det folk rätten att skriva i princip vad som helst åt dem... CS är ett spel precis som UT , Quake och Battlefield osv osv osv osv...
Btw så är nog BF Vietnam något man bör kolla närmare på innan du köper så det inte blir i klass med vissa sämre mods som finns till BF.
Annars verkar det som ett bra köp, jag skulle dock aldrig köpa så många spel på en gång risken att vissa spel bara kommer att testas lite och sedan glömmas är större då.
November 4, 2003
copulator wrote: :hb: köp jolt cola :hb:
DREAM SWEET BITCH [Image Can Not Be Found]
<------------->
Berghund...mm hadde nog tänkt de.. hehe 1500kr bara spel i ett o samma paket e väll lite att ta i tycker jag..om jag väljer 2st spel först då..vilka skall jag ta då..UT2k4 skall bli ett av dom men vilket får bli andra isåfall...? Far Cry eller Battlefield 1942 Vietnam 😀
July 22, 2003
ViperBoyy wrote: [quote=copulator]:hb: köp jolt cola :hb:
DREAM SWEET BITCH [Image Can Not Be Found]
<------------->
Berghund...mm hadde nog tänkt de.. hehe 1500kr bara spel i ett o samma paket e väll lite att ta i tycker jag..om jag väljer 2st spel först då..vilka skall jag ta då..UT2k4 skall bli ett av dom men vilket får bli andra isåfall...? Far Cry eller Battlefield 1942 Vietnam 😀
Far Cry verkar ju lovande 🙂 Bara demon är väldigt bra enligt mig 😀
March 10, 2003
Jag är BetaTestare för FarCry och kan säga att i multiplay är det väldigt skoj. Särskilt i Assault Mode.
Tror även det kommer att komma kul Moddar när dom släpper verktygen till spelet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 4, 2003
Dr_spackel wrote: Jag är BetaTestare för FarCry och kan säga att i multiplay är det väldigt skoj. Särskilt i Assault Mode.
Tror även det kommer att komma kul Moddar när dom släpper verktygen till spelet.
japp e oxå BetaTestare 🙄 men man blir ju bara lite sugen av Vietnamn ochså :D...ehh får nöja mig med Far Cry ett tag sen blir de fan Vietnam 😀
EDIT: när man köper från Webhallen för mkt pengar finns de nå superrabbat??? jag har handlat för ToTalT 5200kr där nu 😛 😀 🙂
1 Guest(s)