May 14, 2003
Jag funderar på att skaffa en 32" skärm. Dvs ingen TV utan en datorskärm. Finns det någon skärm som man kan koppla till tex en ps2 ,ps3, xbox360, wii till?
Ska koppla en dator till skärmen, plus att jag i framtiden kommer att koppla 1-2 spelkonsoller till skärmen.
Sen om det finns dvs tillbehör som i så fall behövs för att koppla till skärmen.
/n0pax
May 14, 2003
Med andra ord skulle jag kunna använda en Samsung 320P 32" Wide TFT Dark Silver Analog&DVI 8ms Widescreen ?
https://www.datorbutiken.com/h.....ct=SAM320P
Anslutningar
Anslutningstyp 2 x seriell ( 9 pin D-Sub ) - bak ¦ 1 x DVI-HDCP ( 24 pin digital DVI ) - bak ¦ 1 x RGB-inmatning ( 15 pin HD D-Sub (HD-15) ) - bak ¦ 1 x linjeingång för ljud ( minihörlurskontakt, stereo 3,5 mm ) - bak ¦ 2 x linjeingång för ljud ( RCA-hörlursingång x 2 ) - bak ¦ 1 x videoingång för komponenter ( BNC x 5 ) - bak ¦ 1 x videoutgång för komponenter ( BNC x 5 ) - bak ¦ 1 x ingång för sammansatt video ( BNC ) - bak ¦ 1 x utgång för sammansatt video ( BNC ) - bak ¦ 1 x S-videoingång ( 4 pin mini-DIN ) - bak ¦ 1 x S-videoutgång ( 4 pin mini-DIN ) - bak ¦ 1 x linjeutgång för ljud ( RCA-hörlursingång x 2 ) - bak ¦ 2 x utgång för högtalare - bak
Skulle jag då kunna koppla in en p2,p3,xbox, wii på den utan problem?
November 18, 2003
Kan rekommendera Hyundai 32'' LCD-TV Vvuon Q320.
Har en sån i sovrummet som jag kör dator, xbox och xbox 360 till.
Har du pengar så ska du välja en TV som har 1080P (Full HD).
Och om det är en datorskärm runt 30" du är ute efter så kostar det där efter också.
1 Guest(s)